تلفن طراحی بنر
logo-samandehi

طراحی کارت ویزیت رضاگراف : نوشتن این مطلب زمانی است که آری از نگاه های شخصی و سلیقه های ذهنی خود می خواهیم به تجربه شخصی که در ماه های گذشته بدست آوردیم و با نگاهی متفاوت به معقوله طراحی و چاپ کارت ویزیت بپردازیم .

از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

در مقالات گذشته به مرور اینکه کارت ویزیت چیست و پر فروش ترین جنس کارت ویزیت پرداختیم و با نکاتی در این باره تا حدودی آشنا شدید .

از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

جدا از تصورات ذهنی هر طراح کارت ویزیت ، قبل از اجرا طرح می بایست شمای کلی کارت را با توجه به سلیقه مشتری و متن های مورد نیازش را دریافت کنید و بر طبق آن شروع به ایده پردازی کنید .نکته اینجاست ، تفاوت در بین ایده های ذهنی طراح با درخواست مشتریان جهت سفارش کارت ویزیت بسیار متفاوت به نظر می رسد . البته این مورد برای طراحانی است که تا به حال از نزدیک با مشتریان برخورد نداشته اند .

مشتریان کارت ویزیت : 

اغلب شمایی که به طراحی می پردازید ، شاهد این هستید که برای یک نمونه طرح کارت ویزیت ساعت ها وقت گذاشته و پس نشان طرح به مشتری با نارضایتی مواجع می شوید که این نارضایتی ناشی از به بی توجهی یا کم توجعی طراح به سلیقه سفارش دهنده می باشد . در اکثر مواقع چنین مواردی برای طراحان بی تجربه اتفاق می افتد .

پیشنهاد رضاگراف برای طراحی کارت ویزیت این است که به سلیقه مشتری با هر ایده آل ذهنی احترام بگذارید و به درخواست مشتری با توجه به محدودیت چاپ دقت داشته باشید و نهایتا می توانید با رعایت اصول ، احترام به سلیقه مشتری و با ترکیب یک طرح جذاب و حرفه ای به وجود آورید . تا طرح مورد رضایت نهایی واقع شود .

مطالب مرتبط طراحی گرافیک
درباره رضا فراهانی

سید رضا فراهانی هستم ، متولد 21 دی ماه 1368 متولد پایتخت . فارق التحصیل سینمای دیجیتال واحد تدوین و تخصص اصلی در نرم افزار تدوین و تیزر تبلیغاتی ، ادوب پریمیر و ادوب افترافکت و علاقمند به نرم افزار های گرافیکی پیکسلی ادوب فتوشاپ ، ایلوستریتور ، کرول دراو . از سال 92 فعالیت خودم در زمینه گرافیک در فضای مجازی با راه اندازی وب سایت رضاگراف آغاز کرده ام .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 4 + دو =