تلفن طراحی بنر
logo-samandehi

اشتباهات در طراحی بروشور که نباید انجام دهید، موضوع امروز بحث ماست که میخواهیم در راستای سلسله مقالات طراحی کاتالوگ و بروشور به آن بپردازیم .  عدم توجه به رعایت این نکات مطمئنا می تواند ضربه بزرگی به طراحی بروشور و یا حتی طراحی کاتالوگ تبلیغاتی شما بزند . با توجه به مهم بودن این بحث آن را به دو یا سه بخش تقسیم کرده ایم که در دو یا سه مطلب جداگانه و در پیرو هم به آن میپردازیم .

اشتباهات موثر برای طراحی بروشور

اگر میخواهید به ترویج و معرفی محصولات و خدمات شرکت خود بپردازید قطعا راه ها و مجموعه های متفاوتی از ابزارهای بازاریابی وجود دارد که هرکدام در جای خود می تواند راهکاری مناسب برای افزایش فروش شما باشد . اگر شما دارای محدودیت مالی برای تبلیغات گسترده جهت جذب و بازاریابی باشید . در چنین شرایطی طراحی بروشور و چاپ بروشور یک راه مناسب و مطلوب برای بازدهی مناسب است . بروشور کم هزینه تر گزینه های دیگر در وسعت بزرگ بحاسب می آید و تاثیر گذاری آن بر روی مشتریان بالقوه بیشتر است . اما کافی در امر بازایابی از طریق طراحی و چاپ بروشور و حتی کاتالوگ اشتباهاتی صورت گیرد ، این اشتباهات میتواند در عین سادگی شکست بزرگی برای شما و شرکت شما همراه داشته باشد .

اشتباهات در طراحی بروشور

اشتباهات در طراحی بروشور

جنگلی از فونت ها در طراحی بروشور 

بروشور یا کاتالوگ ی میتواند به یک موفقیت برسد که در آن تمام نکات ریز به ریز مورد بررسی قرار گرفته شده باشد . یکی از چیز هایی که شما نیاز دارید بدانید این است که شما مدیر و مسئول یک کسب و کار هستید نه یک جنگل ! . ( این یک توهین نیست ، یک واقعیت است ) ، چرا بسیاری از بروشور ها و کاتالوگ با شکست مواجه می شوند ؟ و یا نتیجه مطلوب و خارق العاده ای نمیگرند ! حتی با صرف هزینه های کلان برای تبلیغات و بازاریابی . این یک اصل مهم است که از تعداد زیاد و از انواع فونت در طراحی بروشور استفاده نکنید .

این مورد هم در طراحی کاتالوگ ، طراحی بنر ، طراحی کارت ویزیت ، طراحی لوگو و مواردی این چنین صدق میکند و نیازمند جدیت و حساسیت بیشتری ست .

در انتخاب فونت برای بروشور و کاتالوگ افراط نکنید

بدانید در هر طراحی نیازی به افراط برای استفاده فونت نیست ، کافی است برای انتخاب و چیدمان فونت برنامه ریزی داشته باشید و در طراحی بروشور ، عنوان ها از یک فونت فارسی ، زیر عنوان و توضیحات از یک فونت استفاده کنید . بیش از دو فونت در هیچ طرحی برای طراحی پیشنهاد نمی شود .

پایان بخش اول .

اختصاصی رضاگراف

مطالب مرتبط طراحی گرافیک
درباره رضا فراهانی

سید رضا فراهانی هستم ، متولد 21 دی ماه 1368 متولد پایتخت . فارق التحصیل سینمای دیجیتال واحد تدوین و تخصص اصلی در نرم افزار تدوین و تیزر تبلیغاتی ، ادوب پریمیر و ادوب افترافکت و علاقمند به نرم افزار های گرافیکی پیکسلی ادوب فتوشاپ ، ایلوستریتور ، کرول دراو . از سال 92 فعالیت خودم در زمینه گرافیک در فضای مجازی با راه اندازی وب سایت رضاگراف آغاز کرده ام .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نوزده − 6 =