تلفن طراحی بنر
logo-samandehi

در دنیای تبلیغات طی سال های گذشته پیشرفت های زیادی رخ داده است ، این پیشرفت های در بخش های مختلفی ساختاری ، نمایشی ، طراحی بنر ، فرمت های بنر ، سایز و اندازه بنر ها ، جایگاه های نمایش تبلیغات در وب سایت هابی نمایش دهنده و … قابل مشاهده و بخوبی قابل لمس از جانب کاربران اینترنتی است . اما موردی که در این مطلب تمرکز ما را بر آن داشته اندازه ، ابعاد نمایشی تبلیغات بنری می باشد . چندی پیش در مطلب که در سلسله مقالات طراحی بنر رضاگراف در اختیار شما قرار دادیم در مورد سایز استاندارد طراحی بنر تبلیغاتی به اندازه های مختلف اشاره کردیم و در بخشی دیگر به تاثیر جایگاه بنر بر تبلیغات پرکلیک به خوبی پرداختیم .

اما در این مطلب میخواهیم به چالش یا مهمترین قسمت در تبلیغات از طریق نمایش بنر بپردازیم که اهمیت آن را هم میتوانیم در تبلیغات کلیکی ( با ایجاد کمپین های تجاری شبکه تبلیغات ) بدانیم و هم در وب سایت های نمایش دهنده تخصصی یا عمومی ، امروزه بنر های تبلیغاتی در سایز های بزرگ با ابعادی جدید و یا در قالب سایز های کوچک مانند 125*125 ، 100*300 و غیره طراحی می شوند که هنگام طراحی می بایست به ویژه در سایز های کوچک دقت بیشتری شود . چرا که هر چه بنر کوچکتر شود محدوده ی دید کمتری از کاربران را به سمت خود می کشاند .

اهمیت ویژه بنرهای سایز کوچک

اهمیت ویژه بنرهای سایز کوچک

نکات مهم برای بنر های سایز کوچک

اگر بخواهیم به نکاتی در مورد سایز های کوچک اشاره داشته باشیم که اهمیت ویژه ای را طلب میکند ، این اهمیت می بایست به هنگام سفارش بنر و پس از آن در بخش طراحی بنر به آن توجه ویژه ای داشته باشیم .

  • از شعارهای تبلیغاتی طولانی و خسته کننده بپرهیزید .
  • می بایست از تصاویری استفاده شود که در اندازه های کوچک دارای برد نمایشی خوبی باشد .
  • طول زمان نمایش به حدی باشد که در زمان کوتاه بخوبی کاربر را از محتویات خدماتی مطلع کند و به همان میزان درصد جذب و کلیک بر روی بنر تبلیغاتی را افزایش دهد .

 

نتیجه گیری : هنگام برنامه ریزی برای تبلیغات گسترده تر با استفاده از بنر های تبلیغاتی حتما به شعار های تبلیغاتی سودآور در طراحی بنر و در عین حال کوتاه جهت استفاده در سایز های کوچک دقت ویژه ای داشته باشید ، این کوتاهی متن و در عین حال جذاب بودن آن در طراحی و تاثیر گذاری بیشتر بنر شما موثر خواهد بود .

منبع : http://reza-graph.ir/?p=9955

مطالب مرتبط طراحی گرافیک
درباره رضا فراهانی

سید رضا فراهانی هستم ، متولد 21 دی ماه 1368 متولد پایتخت . فارق التحصیل سینمای دیجیتال واحد تدوین و تخصص اصلی در نرم افزار تدوین و تیزر تبلیغاتی ، ادوب پریمیر و ادوب افترافکت و علاقمند به نرم افزار های گرافیکی پیکسلی ادوب فتوشاپ ، ایلوستریتور ، کرول دراو . از سال 92 فعالیت خودم در زمینه گرافیک در فضای مجازی با راه اندازی وب سایت رضاگراف آغاز کرده ام .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 3 × دو =