تلفن طراحی بنر
logo-samandehi

یکی دیگر از بنر های معروف که شاید امروزه ، اولین پیشنهاد طراحان به کاربران باشد ، بنرهای گیف ( GIF ) می باشد. با استفاده از این نوع بنر ، می توان تمام نیازهای تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح جذاب و کم حجم ، برآورده کرد. برای آشنایی بیشتر با بنر گیف ، ما ما همراه باشید.

بنرهای گیف (انیمیشنی)چیست؟

حال که با بنر فلش و ویژگی ها آن آشنا شده اید ، بهتر است با  ویژگی های نوع دیگری از بنر ، بنر متحرک یا بنر گیف ، آشنا شوید.

بنر های گیف

بنر های گیف

تعریف بنر گیف حرفه ای

بنر گیف ، فایلی با فرمت GIF و حاوی فریم های مختلف ( اغلب به صورت یک تصویر ) می باشد که مشابه تصاویر گیف ، می توانید همچون سکانس های فیلم ، در هر لحظه بخشی از تبلیغ را مشاهده کنید. پشتیبانی از 256 رنگ موجود در فضای وب ، امکان تاثیر گذاری تبلیغ را برای جلب توجه کاربران به برند شما بیشتر می کند. برای طراحی بنر ها ، از جمله بنر گیف  ، ملزم به استفاده از رنگ های مشخص شده هستیم.با این کار ، بنر در انواع نمایشگرها نمایش خوبی خواهد داشت.

ویژگی های قابل توجه بنر گیف

هر چند که بنر فلش را به عنوان پرکلیک ترین بنر ها در طراحی بنر معرفی کرده ایم ، اما بنر گیف نیز به تنهایی می تواند در این زمینه ، سبب جذب مخاطب شود.

چرا بنر گیف را انتخاب را انتخاب کنیم؟

بنر های انیمیشنی یا گیف ، از کم هزینه ترین بنر ها می باشند که در طراحی بنر برای توسعه ی مشاغل و کسب و کار های کوچک جهت شروع تبلیغات توصیه میشود.
عناصر موثر تری به صورت متحرک با تلفیق زیبایی از رنگ ها قابل اجرا در بنر گیف میباشند. حال آن که در طراحی بنر ، برای سایر بنر ها همواره محدودیت هایی از این نظر وجود دارد.
موفق باشید.

مطالب مرتبط طراحی گرافیک
درباره رضا فراهانی

سید رضا فراهانی هستم ، متولد 21 دی ماه 1368 متولد پایتخت . فارق التحصیل سینمای دیجیتال واحد تدوین و تخصص اصلی در نرم افزار تدوین و تیزر تبلیغاتی ، ادوب پریمیر و ادوب افترافکت و علاقمند به نرم افزار های گرافیکی پیکسلی ادوب فتوشاپ ، ایلوستریتور ، کرول دراو . از سال 92 فعالیت خودم در زمینه گرافیک در فضای مجازی با راه اندازی وب سایت رضاگراف آغاز کرده ام .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یک × 4 =