تلفن طراحی بنر
logo-samandehi

با شروع و راه اندازی سامانه طراحی بنر رضاگراف ، شاید در اوایل که بر می گردد به حدود چیزی نزدیک بر 3 سال به این موضوع به جدیتی که در این روزها بر آن واقف شده ایم نبودیم که نمونه کار چقدر می تواند بر روی مشتریان محترمی که به وب سایت مراجعه می کنند تاثیر گذار باشد ! .

قطعا از گذشته تا به امروز اکثریت مردم جهان در یک نقطه مشترک باهم قرار دارند و آن هم برقراری ارتباط مستقیم با تصاویر در طراحی ها ، نقاشی ها و … حال می تواند این یک تصویر عکس باشد یا یک تیزر تبلیغاتی و … علاقه مندی مردم به آن چیزی به تصویر می بیند بیشتر از آن چیزی است که میخوانند و می شنوند .

نمونه کار طراحی کاتالوگ

نمونه کار طراحی کاتالوگ

نمونه کار طراحی کاتالوگ برای مشتریان

در زمینه طراحی ، بخصوص طراحی کاتالوگ و بروشور نمونه کار بیش از طراحی های دیگر نمود خواهد کرد چراکه در این دو نوع طراحی با توجه حساسیت بالاتری که نسبت به طرح های دیگر مانند نمونه کارت ویزیت ، نمونه بنر ، نمونه ست اداری ، طراحی تراکت و … بخصوص طراحی لوگو  ( لوگو همانند کاتالوگ ها و بروشور دارای حساست بالایی می باشد ) وجود دارد اغلب افراد با دقت بیشتری نمونه کار طراحی کاتالوگ یا بروشور را بررسی میکنند . دلیل این دقت را باید در برخی مواقع به حساسیت مخاطب و در برخی مواقع به سلیقه شخصی در نظر بگیریم . به همین دلیل است که در صفحه سفارش کاتالوگ بخشی ویژه برای سفارش دهنده در نظر گرفته شده است که بتواند نمونه ای که مد نظر خود دارد را قبل از شروع طراحی برای شرکت طراحی کاتالوگ ارسال کند .

تاثیر نمونه کار طراحی کاتالوگ برای مشتریان چقدر است ؟

قطعا افرادی که خود را برای سفارش طراحی آماده می کنند قبل از هرکاری چند نمونه کار از شرکت های مختلف را مورد بررسی قرار می دهند که این امر به آن ها کمک میکند تا با ذهنی بازتر به نقش بندی ، تصاویر و المان های نزدیک به طرح کاتالوگ آشنا شده و پس از آن برای طراحی کاتالوگ خود اقدام کنند .

نتیجه گیری :

هر روز بر تعداد کاتالوگ ها با طراحی های مختلف افزوده می شود و این موضوع انتخاب را برای کاربر یا مخاطبی که میخواهد اقدام به سفارش طراحی کند سخت تر و سخت تر میکند اما باید نظر داشت تنها راه کاری که می توان برای این موضوع در نظر گرفت این است که نمونه کارها تنها بخشی از مراحل طراحی و چاپ کاتالوگ صنعتی و تجاری هستند که باید ان را به عنوان بخشی مکمل برای آشنایی طراح با سلیقه مدیریتی شما در نظر بگیرد اما تمرکز بیشتر شرکت طراحی کاتالوگ بر روی محتویات ، خصوصیات ، تصاویر و … سفارش دهنده می باشد .

مطالب مرتبط طراحی گرافیک
درباره رضا فراهانی

سید رضا فراهانی هستم ، متولد 21 دی ماه 1368 متولد پایتخت . فارق التحصیل سینمای دیجیتال واحد تدوین و تخصص اصلی در نرم افزار تدوین و تیزر تبلیغاتی ، ادوب پریمیر و ادوب افترافکت و علاقمند به نرم افزار های گرافیکی پیکسلی ادوب فتوشاپ ، ایلوستریتور ، کرول دراو . از سال 92 فعالیت خودم در زمینه گرافیک در فضای مجازی با راه اندازی وب سایت رضاگراف آغاز کرده ام .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دوازده − 7 =