تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
 تبلیغات بنری شدید بر سر iphone 7

تبلیغات بنری شدید بر سر iphone 7

تبلیغات بنری شدید بر سر محصول قدرتمند و جدید کمپانی اپل ، شاید وقتی یک کمپانی در حال تهیه و تولید یک محصول جدید باشد ، بطور طبیعی بیشترین افرادی پیگیر این محصولات هستند ، البته قبل از ورود به بازار ، متخصصان و تجار وارد کننده و توزیع کننده ها هستند . که همواره در حال بررسی برای خرید و توزیع گسترده محصولی که مردم نیاز بیشتری به آن دارند هستند . این روز ها وقتی در فضای مجازی در حال مرور صفحات وب هستیم با یک محصول جدید از کمپانی اپل مواجه می شوید .

تبلیغات بنری شدید دو فروشگاه اینترنتی

در این مسیر دو فروشگاه اینترنتی بزرگ در حال رقابت شدید در امر تبلیغاتی بنری هستند . دو فروشگاهی که این روزها تمرکز فروش خود را بر روی تنها یک محصول پر فروش و پرطرفدار قرار دادند . قبل از ورود این محصول به بازار بیشتر فروشگاه های اینترنتی ، از طریق طراحی بنر خود به محصولات متعددی که در انبار خود و قابل ارائه هستند به تبلیغات بنری خود می پرداختند ، هر کدام از این فروشگاه ها به صورت رندوم هر روزه ، یک محصول و یک بنر اختصاصی برای آن در نظر می گرفتند .

رقابت تبلیغات بنری دیجی کالا و بامیلو بر سر iphone7

اما این روزها دو فروشگاه معتبر دیجی کالا و بامیلو محوریت بنر تبلیغاتی خود را برای iphone 7  گذاشتند . هر کدام در بنر خود به نحوی برای جذب بیشتر کاربران در حال رقابت هستند . تبلیغات بنری در سایت های بزرگ ، به تعداد زیاد ، کیفیت بالای طراحی بنر و البته پرداخت ویژه به متن در طراحی بنر از ویژگی های این دو بنر فروشگاهی است .

بنر دیجی کالا و iphone7

دیجی کالا برا طراحی بنر خود همانطور که در زیر مشاهده می کنید .یک تصویر تقریبا مناسب از گوشی iphone7  و با متن های ( iphone 7 ، تحویل فوری ، فقط در دیجی کالا ، با ضمانت اصلی ) استفاده می کند .

شاید بزرگترین نقصی که در این وجود دارد ، انتخاب نامناسب تصویر iphone7 است که در جای خود میتواند تصویر بهتری مورد استفاده قرار گیرد .

بنر بامیلو و iphone 7

بامیلو همواره در تبلیغات بنری خود دنبال ویژگی ها جدید طراحی است ، و این موضوع را میتوان در طراحی  بنر های این فروشگاه معتبر کشور به خوبی مشاهده بفرمایید . طراحی بنر تبلیغاتی این فروشگاه برای محصول iphone 7 متشکل از : ( تصویر iphone7 ، هم اکنون iphone7 گارانتی رسمی )  تشکیل شده است . که البته میتوان در رده متنی هر دو بنر را جزو مناسب ترین بدانیم ، اما از لحاظ انتخاب تصویر ، بامیلو را جلو تر از بنر دیجی کالا .

بنر دیجیکالا

بنر دیجیکالا

بنر بامیلو

بنر بامیلو

نتیجه گیری  :

صحبت امروز بر دو قطب بزرگ فروشگاهی کشورمان است که این روز تمام تمرکز خود را روی معرفی و فروش محصول جدید کمپانی اپل گذاشتند . باید دید که نهایت کدام یک از این فروشگاه ها برنده عرصه تبلیغات iphone 7  میشود .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

 

مطالب مرتبط طراحی گرافیک
درباره رضا فراهانی

سید رضا فراهانی هستم ، متولد 21 دی ماه 1368 متولد پایتخت . فارق التحصیل سینمای دیجیتال واحد تدوین و تخصص اصلی در نرم افزار تدوین و تیزر تبلیغاتی ، ادوب پریمیر و ادوب افترافکت و علاقمند به نرم افزار های گرافیکی پیکسلی ادوب فتوشاپ ، ایلوستریتور ، کرول دراو . از سال 92 فعالیت خودم در زمینه گرافیک در فضای مجازی با راه اندازی وب سایت رضاگراف آغاز کرده ام .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • چهار + 18 =