تلفن طراحی بنر
logo-samandehi

استفاده از روانشناسی رنگ میتواند به بهبود هرچه بهتر طراحی کارت ویزیت شما کمک ویژه ای داشته باشد ، وقتی کارت ویزیت خود را برای اولین به مشتریان بالقوه ارائه می دهید . استفاده از رنگ در کارت های کسب و کار و تجاری یکی از عناصر مهم برای انتقال مفهوم به حساب می آید و شما می توانید با اعمال رنگ های خاص پیامی پنهان اما الهام بخش را به مشتریان انتقال دهید . در هنگام انتخاب رنگ در طراحی کارت ویزیت بهتر است درک درستی از شناخت رنگ ها و درک معانی آنها داشته باشید .

روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت

روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت

گاها پیش میاد در طرح کارت ویزیت طراح از رنگ دلخواه برای طراحی استفاده می کند که حتی به صورت مستقیم دارای تضاد با لوگو و نام تجاری دارد که این موضوع بدون چک کردن و اهمیت دادن به رنگ برند ، باعث بی مفهومی رنگ در کارت می شود و این امر باعث کاهش میزان تاثیر پذیری در مخاطب می شود .

روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت (رنگ سفید)

رنگ سفید را میتوانید به عنوان رنگ استاندارد و بدون ریسک بنامیم ، رنگی که امن و محافظه کارانه برای اکثر کسب و کار ها بحساب می آید در طراحی به عنوان رنگ پایه در بیشتر مواقع از رنگ سفید استفاده می شود که تنها در موارد خاص مانند هم خوانی با لوگو یا آرم تجاری و … دیگر نمیتوان آن را گزینه خلاقانه بدانیم و کارت ویزیت هایی که با رنگ زمینه سفید طراحی و چاپ می شوند محوریت تمرکز بر روی تصاویر و متن ها می باشد .

همچنین شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف در طراحی کارت ویزیت معانی متفاوتی را به مشتریان القاء کنید مثل رنگ قرمز روشن، آبی، سبز، نارنجی، زرد، فیروزه ای، صورتی، قرمز و یا بنفش و … که هر کدام در جای خود میتواند تاثیر و مفهوم را نشان دهد .

مطالب مرتبط طراحی گرافیک
درباره رضا فراهانی

سید رضا فراهانی هستم ، متولد 21 دی ماه 1368 متولد پایتخت . فارق التحصیل سینمای دیجیتال واحد تدوین و تخصص اصلی در نرم افزار تدوین و تیزر تبلیغاتی ، ادوب پریمیر و ادوب افترافکت و علاقمند به نرم افزار های گرافیکی پیکسلی ادوب فتوشاپ ، ایلوستریتور ، کرول دراو . از سال 92 فعالیت خودم در زمینه گرافیک در فضای مجازی با راه اندازی وب سایت رضاگراف آغاز کرده ام .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 19 − سیزده =