تلفن طراحی بنر
logo-samandehi

شاید برخی تصور کنند بروشور های فیزیکی که ممکن است اصلا خوانده نشوند نیازی به عناصر دیجیتالی و خاص در طراحی بروشور ندارند. زمانی که برای اولین بار مخاطبان و مشتریان را در یک نمایشگاه ملاقات می کنید به شرح فعالیت ها و زمینه کاری خود به همراه تجربیاتتان می پردازید؛ اما بعد از آن با استفاده از بروشور که حاوی اطلاعات لازم است سعی دارید خود را در ذهن مشتری ثبت کنید. بهتر نیست اولین دیدار و اولین چیزی که در ذهن مشتری شکل میگیرد حرفه ای وخاص باشد؟
به زبان ساده تر طراحی بروشور می تواند پیچیده تر از یک ابزار برای بازاریابی و معرفی فعالیت ها باشد. اگر شما نیز به دنبال انتقال موثر پیام ها با طراحی بروشور خاص هستید همواره باید به سه عنصر تاثیرگذار برای جذب مخاطب در طراحی بروشور توجه کنید.

معرفی عناصر تاثیرگذار برای جذب مخاطب در طراحی بروشور

کاور خاص و جذاب در طراحی بروشور
متاسفانه در اغلب موارد کاور ساده و محتوای تکراری بروشور سبب بی توجهی مخاطبان میشود. همان طور که می دانید اغلب طراحی بروشور ها با کاغذ های گلاسه و گاهی کاغذ های ساده انجام میشود. محتوا هر چه قدر هم که جذاب باشد باز هم نمی تواند جایگزین کاور در طراحی بروشور باشد. در مقالات مختلف از نقش کلیدی کاور برای “برندسازی” همواره یاد میشود.
محتوای قانع کننده در طراحی بروشور
به یاد داشته باشید که مشتریان به دنبال تاریخچه تاسیس یک شرکت یا راه اندازی کسب وکار در طراحی بروشور نیستند! یکی از اهداف مهم برای طراحی بروشور صرفه جویی در زمان است. به جای این که مشتری بخواهد با محصولات شما به صورت حضوری یا تلفنی آشنا شود می تواند این معرفی نامه را مطالعه کند. پس محتوا را در طراحی بروشور قانع کننده قرار دهید.
سیرهدایت مشتری به صورت منطقی
این بخش مهم تر از هر چیز در طراحی بروشور است. به عنوان مثال می توانید با در نظر گرفتن سه عنصر تاثیرگذار برای جذب مخاطب در طراحی بروشور و مهم تر از همه سیر هدایت مشتری او را از محتوای بروشور به وب سایت خود هدایت کنید.

مطالب مرتبط طراحی گرافیک
درباره رضا فراهانی

سید رضا فراهانی هستم ، متولد 21 دی ماه 1368 متولد پایتخت . فارق التحصیل سینمای دیجیتال واحد تدوین و تخصص اصلی در نرم افزار تدوین و تیزر تبلیغاتی ، ادوب پریمیر و ادوب افترافکت و علاقمند به نرم افزار های گرافیکی پیکسلی ادوب فتوشاپ ، ایلوستریتور ، کرول دراو . از سال 92 فعالیت خودم در زمینه گرافیک در فضای مجازی با راه اندازی وب سایت رضاگراف آغاز کرده ام .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 13 − دو =