تلفن طراحی بنر
logo-samandehi

طراحی کاتالوگ

  • طراحی کاتالوگ صنعتی

طراحی کاتالوگ


طراحی کاتالوگ یا همان ( کالانما ) و در کنار آن چاپ کاتالوگ یکی از بهترین و مهمترین روش های تبلیغات کاغذی - چاپی محسوب می شود ، چرا که از طریق آن شرکت ها ، کارخانجات ، تولیدی ها و ... به خوبی می تواند برای تبلیغ خود یا معرفی گزیده ای از خدمات و محصولات قابل ارائه خود از طریق طراحی کاتالوگ اقدام و به معرفی خود بپردازند . کاتالوگ با وجود رقیب سر سخت و جدانشدنی خود ، طراحی بروشور و چاپ بروشور همچنان دو قدرت جداناشدنی در امر چاپ تبلیغات به حساب می آید که هر کدام در جای خود با توجه به نوع کاربرد طراحی و چاپ می شوند . مدیران شرکت ها اغلب برای معرفی شرکت خود به مشتریان بالقوه ، از طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ استفاده می کنند چراکه از قابلیت های اولیه یک کاتالوگ صنعتی - تجاری کیفیت بالای چاپ آن است و در کنار مکانی مناسب برای درج اطلاعات اولیه و کلی درباره خدمات و محصولات قابل ارائه شرکت می باشد که طراحی کاتالوگ صنعتی به خوبی می تواند برای استفاده بهینه و بهره برداری خوب در نمایشگاه ها ، سمینارها و ... از آن استفاده کرد .

نمونه کار طراحی کاتالوگ


نکات مهم در طراحی کاتالوگ


قبل از توزیع و چاپ کاتالوگ داشتن یک استراتژی دقیق ، مناسب و هدفمند بخوبی میتواند در امر بازایابی از طریق طراحی کاتالوگ اثر بخشی خوب و موثری داشته باشد .از آن جایی که کاتالوگ تبلیغاتی می تواند با وجود تصاویر ، متون و ... در یک فرم چشم نواز قرار بگیرد و پس از انتقال به مشتریان بازدهی بالایی داشته باشد .

5 نکته کلیدی برای افزایش فروش از طریق کاتالوگ

انتخاب مخاطب : مخاطبان خود را بخوبی بشناسید ، اولین قدم برای موفقیت یک کاتالوگ شناخت خوب از نیاز های مخاطب می باشد و استراتژی را بر اساس آن بچینید توضیح مناسب درباره ویژگی های محصول که مخاطب مد نظر دارد باعث میشود تصمیم آگاهانه ای درباره انتخاب محصول گرفته شود .

انتخاب محصولات : پس از بررسی و شناخت مخاطب انتخاب دقیق و موشکافانه در معرفی محصول می تواند مفید باشد انتخابی محصولی که تازگی دارد و جزو نیازهای مشتریان محسوب می شود .

خدمات پس از فروش : در طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ بخوبی اشاره به نحوه پشتیبانی از مشتریان داشته باشید ، راه های ارتباطی از طریق کانال مختلف جهت پاسخگویی به نیازها را در کاتالوگ درج و به مشتریان معرفی کنید .

در نتیجه موارد ذکر شده ، تجزیه و تحلیل عمکرد شرکت به مدیران امر بازاریابی کمک خواهد که در موضوع تبلیغات طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور و حتی دیگر تبلیغات مانند طراحی کارت ویزیت ، طراحی بنر و ست اداری به موفق بیشتر در امر فروش برسند .


طراحی کاتالوگ


مزایای استفاده از طراحی کاتالوگ الکترونیکی

طراحی کاتالوگ الکترونیک مزایای بسیاری نسبت به نمونه های همسان اما چاپی خود دارد. در این شیوه از طراحی تغییرات محسوسی در هزینه ها وجود دارد و محدودیت هایی که ممکن است از سمت سازمان حقوق نظارت بر چاپ وجود داشته باشد روی نسخه های آنلاین طراحی کاتالوگ اعمال نمی شود.  به عبارت دیگر طراحی کاتالوگ آنلاین ساده ترین راه برای معرفی و عرضه محصولات است.

محدودیت های دیگری نظیر شیوه چاپ تصاویر و جلوه های خاص آن ها در نسخه های چاپی نیز وجود دارد که با طراحی به شکل آنلاین به صورت کامل برطرف می شود. از طرف دیگر با استفاده از طراحی کاتالوگ الکترونیک می توانید محصولات خود را به صورت دوره ای به مجموعه نمونه کار بیفزایید و دیگر نیازی  به ویرایش های پرهزینه ندارید.


آشنایی با مزایای استفاده از طراحی کاتالوگ الکترونیکی

کاهش چشمگیر هزینه ها

کاتالوگ های چاپی نسخه های سخت و غیرقابل تغییر هستند که با توجه به مصرف جوهر و کاغذ هزینه های زیادی دارند. قیمت این موارد در بازار همواره متغیر است و از طرفی هزینه های ارسال را نیز به همراه دارند. در طراحی کاتالوگ آنلاین هزینه های چاپ و ارسال با استفاده از ایمیل برای همیشه حذف می شوند.

گسترش در بازار

با استفاده از این شیوه طراحی کاتالوگ می توانید محصولات خود را بدون محدودیت به بازار جهانی معرفی کنید و محدودیت فیزیکی برای همیشه از بین می رود.

ارتباط مستقیم با مشتریان

برخلاف نمونه های فیزیکی با استفاده از طراحی کاتالوگ امکان ارتباط مستقیم با مشتریان، ثبت نظرات آن ها و کسب اطلاعات بیش تر با استفاده از نمونه های آنلاین فراهم می شود.

به روزرسانی منظم

امکان ویرایش محتوا در هر زمان و بدون صرف هزینه همان به روزرسانی منظم است که از دیگر مزایای استفاده از طراحی کاتالوگ الکترونیکی می باشد.

طراحی کاتالوگ


مقالات طراحی کاتالوگ

برچسب های صفحه : 

طراحی کاتالوگ , چاپ کاتالوگ , طراحی کاتالوگ صنعتی