تلفن طراحی بنر
logo-samandehi

قیمت طراحی کاتالوگ بحث مهمی است خیلی از افراد به دنبال آن هستند . از دسته مدیران بخش بازاریابی شرکت ، کارخانجات ، دفاتر بگیرید تا حتی طراحان گرافیک که می خواهند برای طراحی کاتالوگ مشتریان خود تعرفه طراحی مشخص کنند .

قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت گذاری روی طرح ، بسیار بسیار متغیر است و به هیچ عنوان نمی توان تعرفه طراحی معنی را برای طراحی طرحی خاص ، میتواند یک طراحی بنر باشد یا بروشور تبلیغاتی ، طراحی لوگو ، طراحی کارت ویزیت و  هر طرح دیگری مثل ( طراحی تراکت تبلیغاتی ) که شما مد نظر داشته باشید . در مبحث تعرفه گذاری هیچ گونه ثبات و قانونی مشخصی وجود ندارد که طراحان بر اساس آن قیمت گذاری را انجام دهد و او تعبیت داشته باشند .

به دلیل پیچیدگی ها موجود در امور طراحی گرافیک ، تعرفه طراحی بسیار متفاوت تعیین میشود و تفاوت قیمت در بین شرکت های طراحی کاتالوگ و بروشور بسیار زیاد است .

این تفاوت می تواند علت های زیادی در خود شامل می شود ، که به عواملی همچون کیفیت طراحی کاتالوگ ، میزان اعتبار شرکتی که طراحی را به عهده می گیرد ، میزان کیفیت خدمات پس فروش یا همان پشتیابی از شرکت مربوطه بعد از سفارش کاتالوگ ، سیاست گذاری شرکت های در امر رقابت پذیری موضوع و … این ها مواردی هستند که بطور عموم بروی قیمت طراحی کاتالوگ تاثیر مستقیم می گذارد .

قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت طراحی کاتالوگ

اگر بخواهیم مثالی بزنیم در سایت رضاگراف قیمت ها بر اساس یک تعادل در بازار طراحی اعمال می شود بطوری که تمام تلاش بر این خواهد بود که تا جای ممکن در طراحی در بالاترین کیفیت ممکن و دارای قیمت مناسبی برای کاربران انجام شود و در پیرو آن پشتیبانی قوی از شرکت های سفارش دهنده را جزو سیاست های اصلی خود قرار داده است .

شیوه محاسبه قیمت طراحی کاتالوگ در رضاگراف

نحوه محاسبه قیمت یا تعرفه طراحی کاتالوگ در سایت رضاگراف با توجه به موارد بالا بدین صورت انجام میشود که پس از تکمیل فرم توسط مشتری ، وارد مرحله بررسی توسط کارشناسان طراحی رضاگراف خواهد شد . سپس با توجه به درخواست مشتری ، تعداد صفحات مد نظر برای ایجاد کاتالوگ تبلیغاتی ، میزان حساسیت موضوعی طرح و سبک طراحی کاتالوگ قیمت گذاری انجام می شود و قیمت طراحی کاتالوگ پس از محاسبه برای تایید برای مشتری ارسال می شود .

قیمت طراحی کاتالوگ بر این اساس تعیین می شود :

موضوع کاتالوگ

موضوع کاتالوگ جزو موارد مهم دریافت سفارش در رضاگراف می باشد ، موضوعاتی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد طراحی برای این موضوع امکان پذیر نخواهد بود .

تعداد صفحات موجود برای طراحی کاتالوگ

تعداد صفحاتی که نیاز شرکت فوق برای درج اطلاعات درباره محصولات و خدمات است باعث می شود قیمت اولیه طراحی تعیین شود و البته هرچه تعداد صفحات بیشتر اما ساختار یک فرم باشد مبلغ با شیب کمتری افزایش می یابد .

یکسان بودن یا تنوع در طراحی قالب کاتالوگ

آخرین آیتم برای تعیین قیمت طراحی کاتالوگ که بخش عمده و اساسی تعرفه گذاری را تعیین می کند و به طبع آن تاثیر زیادی روی تعرفه طراحی گرافیک خواهد داشت انتخاب تنوع در طراحی یا ثبات در فرم قالب کاتالوگ . طراحی کاتالوگ عموما به صورت یک فرم اولیه و دارای ساختار اختصاصی برای هر شرکت طراحی می شود  این رویکرد همواره ادامه دارد . اما در صورتی که خلاف این رویکرد را مد نظر داشته باشید و برای طرح صفحه ی کاتالوگ یک فرم جدید و ساختار متفاوت طراحی شود . قیمت طراحی کاتالوگ به صورت چشم گیری افزایش پیدا میکند .

این شیوه محاسبه در طراحی بروشور و کارت ویزیت . یا ( بنر و لوگو ) در نظر گرفته نمی شود .

مطالب مرتبط طراحی گرافیک
درباره رضا فراهانی

سید رضا فراهانی هستم ، متولد 21 دی ماه 1368 متولد پایتخت . فارق التحصیل سینمای دیجیتال واحد تدوین و تخصص اصلی در نرم افزار تدوین و تیزر تبلیغاتی ، ادوب پریمیر و ادوب افترافکت و علاقمند به نرم افزار های گرافیکی پیکسلی ادوب فتوشاپ ، ایلوستریتور ، کرول دراو . از سال 92 فعالیت خودم در زمینه گرافیک در فضای مجازی با راه اندازی وب سایت رضاگراف آغاز کرده ام .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دوازده − 1 =