تلفن طراحی بنر
logo-samandehi

قبلا ، نکات لازم برای ایجاد بنرخلاقانه را به صورت مختصر بررسی کرده ایم. بعد از این که یک بنر به صورت خلاقانه از نظر شکل و ساختار طراحی شد ، نیاز است که اقداماتی جهت افزایش بازدید آن ، به زبان دیگر جهت ایجاد یک بنر پرکلیک انجام دهیم.
این اقدامات مهم در طراحی بنر پرکلیک را در این مقاله به صورت کلی و در آیند به صورت مفصل تر توضیح خواهیم داد.

برای ایجاد بنر پرکلیک چه کنیم؟

به موارد زیر جهت طراحی بنر موثر در تبلیغات دقت کنید:

مکان مناسب برای بنر
برای شروع کار ، نیاز است که ابتدا سایز بنر را حین طراحی بنر مشخص کنیم .برای تعیین سایز ، باید به جایگاه بنر دقت کرد. سعی کنید جایگاه کوچکی از وب سایت را انتخاب کنید ، بنر ها را در سایز کوچکتری طراحی کرده و سپس اقدام به تبلیغات کنید.

تغییر طراحی و مکان بنر
با توجه به این که میزان بازدید ها متغیر هستند ، نیاز است که مرتبا جایگاه بنر را تغییر دهید. علاوه بر این ، برای بنر های پرکلیک ، طراحی و استفاده از رنگ ها و جلوه های متنوع ، تاثیرات مختلفی دارد. دقت داشته باشید که این کار را زمانی انجام دهید که از 2000 تا 3500 کلیک روی بنر خود مطمئن شده باشید.

محتوای بنر ها
مطالب که در بنر ها به کار میروند ، در صورتی که بنر انیمیشنی باشد ، می تواند متفاوت باشد. البته دقت کنید که اولین متنی که روی بنر پرکلیک در طراحی بنر درج میشود ، مهم ترین و تاثیر گذاری ترین است. لذا آن چه که برای شما مهم تر است و قصد دارید مدتی با آن شناخته شوید را عرضه کنید.
مثلا در بنر گیف ، در حلقه ی اول ، از شعار تبلیغاتی خود استفاده می کنید. در مقالات بعدی ، در ارتباط به شعار های تبلیغاتی بیشتر توضیخ می دهیم.
موفق باشید.

مطالب مرتبط طراحی گرافیک
درباره رضا فراهانی

سید رضا فراهانی هستم ، متولد 21 دی ماه 1368 متولد پایتخت . فارق التحصیل سینمای دیجیتال واحد تدوین و تخصص اصلی در نرم افزار تدوین و تیزر تبلیغاتی ، ادوب پریمیر و ادوب افترافکت و علاقمند به نرم افزار های گرافیکی پیکسلی ادوب فتوشاپ ، ایلوستریتور ، کرول دراو . از سال 92 فعالیت خودم در زمینه گرافیک در فضای مجازی با راه اندازی وب سایت رضاگراف آغاز کرده ام .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بیست − دوازده =