تلفن طراحی بنر
logo-samandehi

کاتالوگ اینترنتی ، یک ابزار بسیار مفید و موثر برای معرفی شرکت و محصولات شما . اگر شما همن تمایل به داشتن و ایجاد یک کاتالوگ اینترنتی دارید در این مطلب شما را بیشتر با مزایا و معایت طراحی کاتالوگ و اجرای آن در قالب کاتالوگ اینترنتی بیشتر آشنا خواهیم کرد . ، در مطلبی گذشته درباره آشنایی با طراحی کاتالوگ الکترونیکی  که برخی جزئیات در این باره اشاره داشتیم ، از معرفی اولیه کاتالوگ الکترونیکی تا برخی از انواع آنها که امروز بیشتر میخواهیم به بخش بازدهی و ویژگی آن بپردازیم که تا چه میتواند برای شرکت ها سود آور باشد . مطلبی که امروز به آن میپردازیم شاید تا به امروز کمتر در مورد آن صحبت و به آن پرداخته شده است .

توجه داشته باشید کاتالوگ اینترنتی یا همان طراحی کاتالوگ آنلاین در یک خط برای بهبود بازاریابی و تبلیغات مدرن به صورت آنلاین فعالیت می کند .

کاتالوگ اینترنتی

قبل از هر چیز باید بدانید که کاتالوگ به صورت اینترنتی مانند نوع کاغذی خود ، از دو بخش تشکیل می شود که در بخش اول ، باید به طراحی کاتالوگ بپردازید و در قسمت دوم باید آن را برای نمایش به بیننده آماده کنید ، چه چاپ کاتالوگ ، چه کاتالوگ آنلاین یا همان اینترنتی .

کاتالوگ اینترنتی

کاتالوگ اینترنتی

تفاوت طراحی کاتالوگ اینترنتی با نسخه چاپ

در طراحی کاتالوگ و آماده کردن آن برای نسخه اینترنتی دست شما برای طراحی و پیاده سازی هر طرح ، رنگ ، اندازه باز است که این موضوع دقیقا بر خلاف چاپ کاتالوگ است . شاید تنها محدودیتی که بتوان در نسخه کاتالوگ اینترنتی به آن اشاره کرد بحث ( حجم خروجی کاتالوگ ) برای نمایش اینترنتی ست . که این موضوع در چاپ کاتالوگ بسیار پیچیده تر ، دقیق تر و حساس است و شما باید برای طراحی و چاپ کاتالوگ به موارد بسیار در امر طراحی اهمیت دهید مانند ( سایز ، رنگ ها ، معماری طراحی ، رعایت قوانین تصویری چاپ و … )

کاتالوگ اینترنتی یا چاپ کاتالوگ

اگر بخواهیم از بین این دو قالب نمایش تبلیغاتی یکی را انتخاب کنیم ، باید به مزایا و معایت آن توجه کنیم . هر کدام از این دو نوع تبلیغات دارای ویژگی هایی هستند که در جای خود می تواند برای معرفی شرکت و محصولات شما مناسب باشند .

درباره مزایای کاتالوگ اینترنتی اینجا ( طراحی کاتالوگ آنلاین ) نوشتیم . اما در چاپ کاتالوگ شما نمیتوانید به وسعت فضای وب کاتالوگ خود را انتشار و به افراد زیادی نمایش دهید .بلکه تنها بسته به چاپ 1000 الی 5000 تیراژ چاپ می شوند و وسعت نمایش اینترنتی را ندارند . عموما کاتالوگ اینترنتی هنگامی برای شما سودمند خواهد بود که طراحی کاتالوگ خود را در وب سایتی مناسب و برای کاربران هدف و زیادی به نمایش بگذارید .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

مطالب مرتبط طراحی گرافیک
درباره رضا فراهانی

سید رضا فراهانی هستم ، متولد 21 دی ماه 1368 متولد پایتخت . فارق التحصیل سینمای دیجیتال واحد تدوین و تخصص اصلی در نرم افزار تدوین و تیزر تبلیغاتی ، ادوب پریمیر و ادوب افترافکت و علاقمند به نرم افزار های گرافیکی پیکسلی ادوب فتوشاپ ، ایلوستریتور ، کرول دراو . از سال 92 فعالیت خودم در زمینه گرافیک در فضای مجازی با راه اندازی وب سایت رضاگراف آغاز کرده ام .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 13 − 11 =