تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
ارتقاء سطح کیفی لوگو شرکت - بخش دوم

ارتقاء سطح کیفی لوگو شرکت با عوامل متعددی امکان پذیر است که مطلب گذشته درباره چند نکته صحبت کردیم و در این مطلب بخش دوم و پایانی این موضوع میپردازیم که چه عواملی دست به دست هم میدهد تا طراحی لوگو با بالاترین بازدهی ممکن از سوی مشتریان و بینندگان انجام شود .

در مطلب گذشته به سه مورد ( سادگی ، منحصر به فرد بودن لوگو و جذابیت ) پرداختیم .

ارتقاء سطح کیفی لوگو شرکت

ارتقاء سطح کیفی لوگو شرکت

ارتقاء سطح کیفی لوگو شرکت

دقت در انجام طراحی لوگو :

  • هنگامی که میخواهید برای شرکت خود لوگو طراحی کنید ، دقت کامل داشته باشید که بر اساس بررسی که از کسب و کار خود دارید باید نوع فونت و رنگ را تعیین کنید . با توجه به موضوع کسب و کار و بیننده هدف فونت ها ، رنگ ، اشکال ، ترکیب مختلفی وجود دارد که اگر به صورت صحیح از آن بهره گیری شود طراحی لوگو ی شما با اثر بخشی برای مشتری خواهد بود .

سازگاری لوگو :

  • لوگو ی سازگار مثل یک وب سایت سازگار می باشد . به طوری شما وقتی آن را در هر اندازه و مکانی قرار میدهید همچنان جذابیت خودش را حذف کند. طراحی لوگو باید دارای اطمینان کامل باشد که وقتی اندازه آن کوچک یا بزرگ میشود و در هر قابی قرار میگیرد مثل ( کاتالوگ ، بروشور ، کارت ویزیت ، بنر و … ) بتواند به سادگی خوانا و اثر بخش باشد که اگر شما میخواهیم لوگو را در مباحث چاپی و نشر تبلیغات اینترنتی بنر ی قرار دهید افت کیفیت نمایش نداشته باشد . برخی لوگو ها به حدی قدرتمند و دارای اصول طراحی شده اند که حتی برخی شرکت با گذشت ۱۰ تا ۱۵ هم نیاز به تغییر در نماد یا آرم شرکت نخواهند داشت .

در نتیجه شما هنگامی که طراحی لوگو خود را تحویل میگیرید باید این موردی که این بخش و بخش اول آن ذکر کردیم باشد ، که رعایت هرکدام از آن ها تا حد زیادی به ارتقاء سطح کیفیتی آرم شرکت شما کمک خواهد کرد.

اختصاصی رضاگراف

درباره reza farahani

سسسس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *