تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
طراحی بروشور | بروشور - اشتباهات موثر برای طراحی بروشور
کیفیت در طراحی لوگو
افزایش برد کیفیت در طراحی لوگو
اکتبر 9, 2016
ارتقاء سطح کیفی لوگو شرکت
ارتقاء سطح کیفی لوگو شرکت
اکتبر 11, 2016
اشتباهات در طراحی بروشور

اشتباهات در طراحی بروشور

اشتباهات در طراحی بروشور که نباید انجام دهید، موضوع امروز بحث ماست که میخواهیم در راستای سلسله مقالات طراحی کاتالوگ و بروشور به آن بپردازیم .  عدم توجه به رعایت این نکات مطمئنا می تواند ضربه بزرگی به طراحی بروشور و یا حتی طراحی کاتالوگ تبلیغاتی شما بزند . با توجه به مهم بودن این بحث آن را به دو یا سه بخش تقسیم کرده ایم که در دو یا سه مطلب جداگانه و در پیرو هم به آن میپردازیم .

اشتباهات موثر برای طراحی بروشور

اگر میخواهید به ترویج و معرفی محصولات و خدمات شرکت خود بپردازید قطعا راه ها و مجموعه های متفاوتی از ابزارهای بازاریابی وجود دارد که هرکدام در جای خود می تواند راهکاری مناسب برای افزایش فروش شما باشد . اگر شما دارای محدودیت مالی برای تبلیغات گسترده جهت جذب و بازاریابی باشید . در چنین شرایطی طراحی بروشور و چاپ بروشور یک راه مناسب و مطلوب برای بازدهی مناسب است . بروشور کم هزینه تر گزینه های دیگر در وسعت بزرگ بحاسب می آید و تاثیر گذاری آن بر روی مشتریان بالقوه بیشتر است . اما کافی در امر بازایابی از طریق طراحی و چاپ بروشور و حتی کاتالوگ اشتباهاتی صورت گیرد ، این اشتباهات میتواند در عین سادگی شکست بزرگی برای شما و شرکت شما همراه داشته باشد .

اشتباهات در طراحی بروشور

اشتباهات در طراحی بروشور

جنگلی از فونت ها در طراحی بروشور 

بروشور یا کاتالوگ ی میتواند به یک موفقیت برسد که در آن تمام نکات ریز به ریز مورد بررسی قرار گرفته شده باشد . یکی از چیز هایی که شما نیاز دارید بدانید این است که شما مدیر و مسئول یک کسب و کار هستید نه یک جنگل ! . ( این یک توهین نیست ، یک واقعیت است ) ، چرا بسیاری از بروشور ها و کاتالوگ با شکست مواجه می شوند ؟ و یا نتیجه مطلوب و خارق العاده ای نمیگرند ! حتی با صرف هزینه های کلان برای تبلیغات و بازاریابی . این یک اصل مهم است که از تعداد زیاد و از انواع فونت در طراحی بروشور استفاده نکنید .

این مورد هم در طراحی کاتالوگ ، طراحی بنر ، طراحی کارت ویزیت ، طراحی لوگو و مواردی این چنین صدق میکند و نیازمند جدیت و حساسیت بیشتری ست .

در انتخاب فونت برای بروشور و کاتالوگ افراط نکنید

بدانید در هر طراحی نیازی به افراط برای استفاده فونت نیست ، کافی است برای انتخاب و چیدمان فونت برنامه ریزی داشته باشید و در طراحی بروشور ، عنوان ها از یک فونت فارسی ، زیر عنوان و توضیحات از یک فونت استفاده کنید . بیش از دو فونت در هیچ طرحی برای طراحی پیشنهاد نمی شود .

پایان بخش اول .

اختصاصی رضاگراف

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *