تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
طراحی لوگو | طراحی آرم - اقدامات لازم بعد انجام طراحی لوگو - بخش دوم
راهکارهای شناساندن طراحی لوگو
راهکارهای شناساندن طراحی لوگو به مخاطبان
مارس 13, 2017
بنر محلی مناسب برای شناساندن لوگو
بنر محلی مناسب برای شناساندن لوگو
مارس 15, 2017

اقدامات لازم بعد انجام طراحی لوگو

اقدامات لازم بعد انجام طراحی لوگو

اقدامات لازم بعد انجام طراحی لوگو

امروز و در راستای آموزش طراحی لوگو ، با بخش دوم از ( بعد از طراحی لوگو چه کاری می توان با آن انجام داد؟ ) همراه شما خواهیم بود .

چه کارهایی را می توان با لوگو انجام داد؟

اقدامات لازم بعد انجام طراحی لوگو

خوب حالا که تمامی فایل ها و فرمت های مورد نیاز را دریافت کردید، باید بدانید در چه موقعیت هایی می توانید از طراحی لوگو ی جدید خود استفاده کنید. آرم طراحی شده را به عنوان چهره کسب وکار خود در نظر بگیرید. این اولین چیزی است که دوست دارید مخاطبانتان در مورد شما بدانند و دوست دارید آن را بارها و بارها در موقعیت های مختلف تماشا کنند. به عبارت دیگر هر چقدر بیشتر از لوگو ی خود استفاده کنید بیشتر از قبل خود را برای مخاطبانتان می شناسانید. اجازه دهید موقعیت هایی که می توانید از آن برای قرار دادن لوگو  استفاده کنید را با هم مرور کنیم.

نمایش طراحی لوگو در سطوح دیجیتال :

اولین مکانی که می توانید لوگو ی جدید و زیبای خود را در آن به نمایش بگذارید دنیای اینترنت است.  در سال 2017 بیشتر افراد از طریق دنیای دیجیتال با برند شما تعامل خواهند داشت. به همین خاطر قرار دادن لوگو  در این فضا می تواند کمک زیادی به کسب وکارتان بکند.

 جایگاه مناسب آرم در وب سایت :

در وب سایت شرکت، لوگو ی طراحی شده را در جلو و مرکز آن قرار دهید. لوگو  ی خود را در هدر بگنجانید و اگر  طرح آن با کل طراحی سایت هماهنگ و سازگار بود سعی کنید از طراح بخواهید یک هدر چسبنده ایجاد کند. با کمک این هدر، زمانی که مخاطب به قسمت های پایینی سایت اسکرول می کند می تواند لوگو را همراه خود داشته باشد.

لوگو در رسانه های اجتماعی :

لوگوی شما باید در هر کدام از پروفایل های رسانه اجتماعی قرار گیرد. افراد، زمان زیادی را در رسانه های اجتماعی سپری می کنند.  به طور متوسط کاربران گوشی های هوشمند روزانه 13 بار  از اپلیکیشن یا سایت فیس بوک بازدید می کنند. به همین خاطر باید اطمینان حاصل کنید هر باری که کاربر از فید رسانه اجتماعی خود بازدید می کند  نگاه اجمالی به لوگو ی شما نیز خواهد داشت.

پایان بخش دوم .

در بخش بعدی ، به حضور نماد تجاری یا لوگو در اوراق اداری ( مثل کارت ویزیت ، بروشور و … ) خواهیم پرداخت .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *