تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
با انواع تبلیغات در ایران آشنا شوید ! انواع روش های تبلیغات مدرن و سنتی

انواع تبلیغات در ایران

خوب میدانیم در دنیای امروز بحث تبلیغ مجازی در انواع مختلف روند رو به رشد شدیدی را همراه داشته است و هر روز و هرماه باید آماده و شاهد یک سوپرایز و شگفتی در امر تبلیغات اینترنتی باشیم . با اختلاف زیادی آگهی ها در فضای مجازی توانسته جایگزین مناسبی برای نوع کاغذی و رغیب پیر خود باشد . بطوری که شاید در سال های آینده به ندرت شاهد تبلیغ کاغذی در اطراف و اجتماع خود باشیم و حتی به ندرت صحبتی درباره آگهی های چاپی و کاغذی بین خود و همکاران داشته باشیم . در این مطلب به گزیده و خلاصه ای از سر تیتر ها و آیتم های موثر در تبلیغات اینترنتی و بازاریابی اینترنتی خواهیم پرداخت و اینکه انواع تبلیغات در ایران کدامند ، بزودی به تفکیک مباحث مطرح شده در این مطلب را به طور کامل مورد بررسی دقیق قرار خواهیم داد و شما را با نحوه و روند موفقیت انواع روش های تبلیغات که ذکر خواهیم کرد آشنا می کنیم .

 

انواع روش های تبلیغات ! 

آگهی ها و نحوه تبلیغ در سراسر کشور به بخش های زیادی تقسیم می شود ، اما شاخص ترین آنها بدین صورت می باشد .

  1. آگهی مجازی
  2. آگهی کاغذی و چاپ شده + آگهی محیطی
  3. پیام های بازرگانی تلویزیونی
  4. آگهی های پیامکی

به طور مستقیم و دقیق نمیتوان استفاده تکی از هرکدام از آیتم ها را کاملا تاثیر گذار یا بی تاثیر بدانیم . چراکه هرکدام در صورتی که در زمان و جای خود مورد استفاده قرار گیرد تاثیر خوب و شگفتی برای شما به همراه خواهد داشت .

آگهی هایی که در فضای مجازی انجام میشود :

تبلیغات از طریق طراحی بنر تبلیغاتی ( online Advertising )

انواع روش های تبلیغات

انواع روش های تبلیغات

برای استفاده از این مدل آگهی حتما شما به طراحی بنر احتیاج خواهید داشت چرا که اگهی های تصویری انلاین تمام در این قالب مورد استفاده قرار میگرد . بطوری که شما از با در اختیار داشتن یک طرح Banner جذاب و حرفه ای که شامل محتویات کلیدی جهت تبلیغ باشد نتیچه قابل قبولی خواهی گرفت . در فضای مجازی می توانید پلتفرم های مختلفی تبلیغات کنید ، مثلا در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام ، فیس.بوک ، نرم افزار تلگرام ( تاثیر تبلیغات از طریق بنر تلگرام را حتما بخوانید ) ، راه اندازی کمپین های بزرگ تبلیغات کلیکی ، ایمیل مارکتینگ ، نمایش در وب سایت های پر بازدید و …

آگهی کاغذی چاپ + تبلیغات محیطی

تبلیغ هایی که طراحی و با دستگاه های صنعتی به صورت کاغذ چاپ می شوند

آگهی چاپ افست

آگهی چاپ افست

این همان نوع و مدل قدیمی معرفی خدمات و فروش کالا می باشد که نه تنها در کشورمان ایران ، بلکه در سراسر دنیا این موضوع وجود دارد. طیف گسترده انواع تبلیغ چاپی باعث شده است تا این مدل جزو پرکاربردترین نوع اگهی در بین صاحبان کسب و کار به حساب ، تنوع زیاد در نوع کاغذ ، مدل های چاپی ، قیمت های متفاوت از مزایای این مدل می باشد . که از مهمترین آنها باید اشاره داشته باشیم به : کاتالوگ ، بروشور ، کارت ویزیت ، تراکت ، سربرگ ، بنر محیطی ( مدل کاغذی نیست اما از نوع چاپ می باشد ) ، استند ، ساک دستی ، پاکت نامه ، سربرگ و انواع مختلفی دیگر که جزو محصولات چاپی به حساب می آیند .

پیام بازرگانی تلویزیونی

قدیمی و بسیار کار آمد ، اما نیازمند تعریف بودجه زیاد 

پیام بازرگانی تلویزیون

پیام بازرگانی تلویزیون

پیام بازرگانی تلویزیون قدمت دیرینه ای دارد و بحث امروز و دیروز نیست ، تاثیر بسیار زیاد اینگونه آگهی به حدی بالا می باشد شما در بدترین نمایش ممکن ، حتی در شبکه های کم بیننده و کم مخاطب می توانید تاثیر آن را بر روی فروش محصولات و خدمات خود شاهد باشید . عموما آگهی در تلویزیون بر خلاف فضای مجازی با استفاده تیزر های تبلیغاتی و طراحی موشن گرافیک صورت میگیرد . و جهت تبلیغات بودجه بالایی نسبت به سایر مدل های آگهی احتیاج خواهید داشت .

آگهی های پیامکی 

رایج و تاثیر گذار ، اما گاها در کشور ما جزو آزار دهنده ترین نوع تبلیغ به حساب می آید .

ارسال اس ام اس تبلیغاتی

ارسال اس ام اس تبلیغاتی

روزی که ما ارزوی داشتن یک تلفن همراه را داشتیم ، به هیچ عنوان تصور نمیکردیم روزی فرا برسد که داشتن یک گوشی هوشمند با تکنولوژی و قابلیت های بی نظیر برایمان تبدیل به خاطره شود ! . طبیعی ست وقتی تکنولوژی وارد می شود ، تمرکز روی تبلیغات آن هم قوت می گیرد ، یکی از رایج ترین و پر بازده ترین نوع تبلیغ ، ارسال اس ام اس تبلیغاتی می باشد . چرا که به طور میانگین مردم کشورمان ۴ برابر دیگر کشورها از تلفن همراه استفاده می کنند و این موضوع یک فرصتی است که صاحبان کسب و کار ، شرکت ها و … از این راه به تبلیغات خود بپردازند . از موضوع قافل نشویم ، بعد از گذشت چند سال وارد شدن تکنولوژی سامانه پیامک تبلیغاتی و استقبال مردم از آن ، باید امروز بعد افراط های صورت گرفته از طرف تبلیغ دهندگان ،  این سبک و مدل ارسال آگهی را جزو آزاردهنده ترین نوع تبلیغ برای کاربران گوشی تلفن بدانیم .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

درباره reza farahani

سسسس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *