تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
راه کارهای ایجاد یک طراحی کاتالوگ موفق

اگر مباحث گذشته ما درباره طراحی کاتالوگ که در بخش مقالات طراحی کاتالوگ را مطالعه کرده باشید به عوامل متعددی در امر کیفیت و راه کارهای موفقیت یک طراحی کاتالوگ پرداختیم . طراحی کاتالوگ یکی از طرح های مهم در امر بازاریابی برای شرکت های بزرگ تجاری و صنعتی بحساب می آید . یک طراحی موفق کاملا می تواند به مخاطب خود برای آشنایی بیشتر کمک داشته باشد .چرا که در کاتالوگ همانند طراحی بروشور کافی است اطلاعات مفید و قابل درکی قرار دهید ، با این عمل مخاطب از صرف زمان بیهوده در فروشگاه یا شرکت میپرهیزد و در زمان و مکان دلخواه به مشاهده و بررسی دقیق و با تمرکز بالا به مشاهده کاتالوگ طراحی شده شما می نشیند .

طراحی کاتالوگ موفق

طراحی کاتالوگ موفق

ایجاد یک طراحی کاتالوگ موفق

برای داشتن یک طرح موفق ، نه تنها در طراحی کاتالوگ برای موفقیت در هر طرح دیگر مانند طراحی کارت ویزیت ، طراحی بنر ، طراحی تراکت یا ست اداری به هیچ عنوان نباید از دادن اطلاعات و توضیحات طولانی استفاده کنید ، این موضوع حتی از گذشته نه چندان دور هم مهم تر شده است به طوریکه افراد کم حوصله و زمان بسیار را برای مشاهده و خواندن متن های طولانی شما می کند . این موضوع نه تنها برای افراد رهگذر حتی برای مشتریان بالقوه که نیازمند خرید محصول شما هستند هم صدق می کند .

از اینجا شروع کنید

 

امور موثر در طراحی کاتالوگ موفق

اگر مطلب گذشته ما درباره نکات قابل توجه طراحی کاتالوگ صنعتی مطالعه کرده باشید به موارد مختلفی مثل تصاویر ، متون مندرج در کاتالوگ و …  اشاره داشیم . اما بدانید شالوده ی ایجاد یک طراحی کاتالوگ موفق و خوب چشم نواز بودن آن ، طرح بندی حرفه ای و استاندارد و سازگار با دید مخاطب ، استفاده به موقع و دقیق از تصاویر جذاب محصول یا خدمات است که دقت هر کدام در جای خود به طراحی شما کمک می کند .

در نظر داشته باشید همیشه قبل از طراحی کاتالوگ ، حتما با نگاه وسیع ترین به معقوله ی طرح خود بیاندیشید بررسی دقیق و موشکافانه به نوع سرویس دهی درباره خدمات خود و نگاه ویژه به بررسی مشتریان بالقوه و یافتن نکات کلیدی ، دید بهتری برای انتخاب متن ها و تصاویر شما می کند .

تفکیک طراحی کاتالوگ برای تنوع مخاطبان

برای طراحی کاتالوگ خود برنامه داشته باشید ، ببینید چه افراد و مخاطبانی طرح شما را مرور میکنند ؟ آیا مخاطب شما افراد مسن هستند یا نوجوان و جوانان یا حتی کودکان . این شیوه تا حدودی در امر طراحی بنر تبلیغاتی هم راستا میباشد . ولی به صورت جد در طراحی کارت ویزیت و طراحی استند و به خصوص طراحی بروشور یکی می باشد . توجه به سنین مخاطب مختلف در جذب مخاطب بی تاثیر نخواهد بود کافی است مخاطب هدف را انتخاب کنید و طرح مخصوص سنین خاص را طراحی و چاپ کنید .

اندازه و فرمت کاتالوگ تبلیغاتی

با توجه به تعداد و میزان اطلاعات قابل ارائه برای مشتریان طبیعاتا نباید جزو افرادی باشید که خیلی غیر متعارف سایز کاتالوگ خود را انتخاب میکنند . حتما می بایست فضای کافی و مناسب برای شناساندن خدمات و معرفی قابل درکی از شرکت به مشتریان داشته باشید اندازه و فرم طراحی کاتالوگ خود بر همی اساس انتخاب کنید . گاهی هم فضای مناسبی بیشتری نسبت به متن ها در اختیار دارید که برای جبران کاستی متن و توضیحات باید با انتخاب یک جنس مرغوب کاغذ برای کاتالوگ طرح را با جذابیت و کیفیت بالاتری به مشتریان نشان دهید .

بزودی اطلاعات مفیدی درباره جنس کاغذ کاتالوگ در اختیار شما قرار خواهیم داد که پیش از آن می توانید قبل چاپ کاتالوگ از دفاتر تبلیغاتی و چاپ افست مشاوره ای در این باره دریافت کنید .

درباره reza farahani

سسسس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *