تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
بازار داغ تبلیغات اینترنتی در خبرگزاری ها | تبلیغات در سایت های پربازدید
سایز کاور اهنگ
سایز کاور اهنگ چند پیکسل است ؟
شهریور ۱۴, ۱۳۹۶
ویژگی های بنر محرم
ویژگی های بنر محرم
مهر ۲, ۱۳۹۶
نمایش همه

بازار داغ تبلیغات اینترنتی در خبرگزاری ها

بازار داغ تبلیغات اینترنتی در خبرگزاری ها

بازار داغ تبلیغات اینترنتی در خبرگزاری ها

خبرگزاری ها از جمله وب سایت هایی هستند که همواره با وجود تعداد زیاد آنها در سطح وب ، تمام آنها به نوعی روزانه میزبان میلیون ها کاربران اینترنتی می باشند که به طور کلی با توجه به بررسی های انجام شده از بین وب سایت های اینترنتی ، عموما وب سایت هایی با موضوع خبری دارای بیشترین بیننده در بین دیگر موضوعات هستند .  طبیعی ست که وقتی یک سایت دارای بیننده ی زیادی باشد به همراه آن تبلیغات اینترنتی زیادی هم مشاهده کنیم و این عمل باعث افزایش رقابت در بین خبرگزاری ها ، طراحان بنر و شرکت های تبلیغ دهنده می شود .

خبرگزاری های پربیننده کشور ( در سطح وب ) : ایسنا ، باشگاه خبرنگاران جوان ، مهر ، تابناک ، خبر آنلاین ، فارس و …

بازار داغ تبلیغات اینترنتی در خبرگزاری ها

تبلیغات از طریق نمایش طراحی بنر تبلیغاتی در اینگونه وب سایت ها هم از جهتی دشوار و هم جهتی آسان بحساب می آید که در زیر به این موضوع بیشتر می پردازیم .

بازار داغ تبلیغات اینترنتی در خبرگزاری ها

بازار داغ تبلیغات اینترنتی در خبرگزاری ها

مزایای تبلیغات در سایت های پربازدید

  • برند سازی موثر و بسیار قوی
  • ارجاع روزانه هزاران کاربران اینترنتی به صفحه اینترنتی شما
  • جذب کاربران در تمامی سطوح ، به ویژه افرادی که دستی در کسب و کار و تجارت سطح بالای کشور دارند .

به طور میانگین عموما وقتی شما در سایت های مطرح کشور با بازدید روزانه میلیونی تبلیغ انجام می دهید باید انتظار یک نتیجه مطلوبی را هم داشته باشید .

معایب تبلیغات اینترنتی در خبرگزاری ها

  • تعرفه بالای ثبت آگهی
  • محدودیت حجم بنر تبلیغاتی جهت نمایش در سایت
  • سایزهای نا متعارف بنر

به نوعی نمیتوان تعرفه بالای تبلیغات در اینگونه سایت ها را جزو معایب آن بدانیم ، شاید این موضوع بیشتر برای وب سایت ها و کسب و کارهای کوچک یک ایراد محسوب شود ، بلکه برای تجارت در سطح متوسط و حتی بالاتر این مبالغ ، مبالغی عجیب به نظر نمی رسد چرا که با توجه به میزان بازدید و سطح کیفی این دسته از وب سایت ها ، تعرفه تبلیغات با این مقدار طبیعی می باشد .

اما از معایت اصلی این دسته موضوعی تبلیغات آنلاین باید به محدوده حجمی برای نمایش بنر اشاره داشته باشیم که عموما این موضوع در اکثر وب سایت های پربازدید به صورت یکسان رعایت می شود و یک حجم کم ( ۱۵ تا ۷۰ کیلوبایت ) را برای طراحی بنر در نظر میگیرند که این موضوع سبب می شود طراحی بنر تبلیغاتی با کمی افت کیفیت و کاهش افکت گذاری جهت جذابیت بیشتر همراه شود .

سایز متعارف : 

سایز نا متعارف یعنی اینکه اغلب خبرگزاری ها با توجه به ساختار و فرم طراحی وب سایت خود ، جایگاه هایی را برای نمایش تبلیغ و آگهی شما در نظر میگیرند ، جایگاه ها عموما در اندازه های کوچک و محدود می باشد که این موضوع بر خلاف سایت های دیگر موضوعی از قبیل : سایت های دانلود نرم افزار ، موسیقی ، مجله های اینترنتی و … می باشد . ( در اینباره ، موارد استثنا وجود دارد ) .

اگرچه در بالا به مزایا و معایب جزئی تبلیغ در خبرگزاری اشاره کردیم . اما همواره ثبت آگهی به هر نحوی در این دسته سایت یک تاثیر مثبت در افزایش و جذب کاربران به سمت وب سایت شما خواهد داشت که در صورت استفاده از تکنیک های بالا بردن نرخ تبدیل کاربر به مشتری می توانید نهایت بهره بری را از آنها داشته باشید .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

 

4 دیدگاه ها

  1. مناقصات گفت:

    too many thanks خیلی خوب بود ممنون

  2. ممنون از مطالب خوبتون. به سایت
    کوچک ما هم سر بزنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *