تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
بنر های تبلیغاتی
کاربرد های مختلف بنر در دنیای وب
کاربردهای مختلف بنر در دنیای وب
بهمن ۱۷, ۱۳۹۴
تاثیر بنر بر تبلیغات
تاثیر بنر بر تبلیغات
بهمن ۲۰, ۱۳۹۴
نمایش همه

بنر های تبلیغاتی

بنر های تبلیغاتی

بنر های تبلیغاتی

بنر های تبلیغاتی ، مدت هاست که در زمینه تبلیغات و بازاریابی به خوبی سنجیده و تایید شده اند. باورکردنی نیست اما تا سال ۲۰۰۹ ، میزات کلیک های بنر های تبلیغاتی موجود در سایت های محتلف ، از ۲۰ درصد به ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد ، واین موضوع به معنای تاثیر قطعی و البته رو به رشد این شیوه تبلیغات ، یعنی استفاده از بنر های تبلیغاتی می باشد. با ویژگی های این بنر ها در ادامه آشنا خواهید شد.

ویژگی بنر های تبلیغاتی

قبلا انواع بنر ها را بر اساس نوع طراحی  و و یژگی ساختاری آن ها معرفی کرده ایم .همان طور که در کاربرد بنر خواندید ، بنر ها از حیث کاربرد نیز به دو بخش اساسی تقسیم میشوند که تبلیغات مهم ترین آن ها است.در ادامه با ویژگی ها این بنر ها آشنا میشوید.

تعریف بنر تبلیغاتی

یک بنر گرافیکی لینک داده شده به صاحب کالا یا برند می باشد. امروزه کمتر از بنر های ثابت در این زمینه استفاده میشود و بیشتر از تصاویر متحرک در طراحی بنر استفاده می کنند.

با این که برای انتخاب سایز بنر ها در طراحی بنر تا حدودی آزاد هستیم ، اما اگر بنر ما یک بنر تبلیغاتی باشد ، طبق شورای تبلیغات اینترنتی(IAB) ، سایز ایده آل ، ۴۶۸ در ۶۰ پیکسل برای یک بنر تبلیغاتی کامل یا فول بنر می باشد.

بنر های تبلیغاتی

بنر های تبلیغاتی

البته امروزه برای طراحی بنر تبلیغاتی ، سایز های کمتری نظیر ۳۰۰ × ۲۵۰ پیکسل نیز پیشنهاد میشود که یک مستطیل متوسط خواهد بود.

نکات کلیدی در بنر تبلیغاتی

  • طراحی خلاقانه
  • آنالیز میزان بازخورد ها و کلیک ها(CTR) به صورت مرتب: تعداد کلیک های بنر تبلیغاتی در این شیوه ی آمارگیری ، به صورت درصدی محاسبه میشود. به عنوان مثال ۱ درصد به معنای ۱ در صد از ۱۰۰۰ بازدید انجام گرفته از طریق بنر تبلیغاتی یا همان ده نفر است.
  • استفاده از کوکی ها جهت سنجش میزان بازدهی بنر های تبلیغاتی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *