تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
تبلیغات اینترنتی با کیفیت یا با کمیت ! کدام عامل مهم موفقیت است ؟ - رضاگراف
ویژگی های بنر محرم
ویژگی های بنر محرم
مهر ۲, ۱۳۹۶
تبلیغات کلیکی چیست ؟
تبلیغات کلیکی چیست ؟
مهر ۱۴, ۱۳۹۶
نمایش همه
تبلیغات اینترنتی ، کیفیت یا کمیت !

تبلیغات اینترنتی ، کیفیت یا کمیت !

وقتی به رشد روز افزون تبلیغات اینترنتی از طریق طراحی بنر و نمایش آن پی می بریم ! یک سوال همواره برای ما ایجاد می شود و اینکه آیا در تبلیغات آنلاین چه آیتم هایی بیشتر مورد توجه تبلیغ دهندگان می باشد و آنها کیفیت را اولیت قرار میدهند یا کمیت ! . یا به نوعی کدام مورد از بر تبلیغات امروز فضای مجازی قالب شده است .

تبلیغات اینترنتی ، کیفیت یا کمیت !

امروزه هم تعداد نمایش دهندگان به شدت افزایش داشته است ، هم تبلیغ دهنگان و آمار های موجود در برخی مواقع به رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به سال های اخیر را نشان می دهند .  تبلیغات فصل خاصی ندارد که بتوانیم آن را باید صنف ها و کسب و کارها مقایسه کنیم ، شاید نوسان وجود داشته باشد اما بحث تبلیغات فارق از هرگونه نوسات بازار در تمام فصول کسب و کار ها و صنف های گوناگون در اولویت صاحبان کسب و کار می باشد . با رشد چشمگیر بحث تبلیغات اینترنتی طی چند سال گذشته روزانه شاهد نمایش هزاران و میلیونی تبلیغات از طریق بنر تبلیغاتی در وب سایت های مختلف هستیم .

یکی از نکات مهم در بازار تبلیغات با توجه به میزان رقابت پذیری بالا ، هوشمندی و برنامه ریزی دقیق می باشد . اینکه شما بتوانید در بین رقبای خود فروش خوبی را محصولات و خدمات خود بدست آورید . اما اغلب تبلیغ دهندگان و شرکت هایی تمایل به تبلیغ در وب سایت های اینترنتی را دارند نمیدانند برای ثبت آگهی باید به کدام بخش اهمیت بیشتری دهند ، اینکه بودجه خود صرف کمیت نمایش کنند یا کیفیت ! این موضوع مهمی است که در بازاریابی اینترنتی نقش اساسی را ایفا میکند ، کافی است قبل از تبلیغات بنری خود بازنگری های مختلفی روی عملکرد ها ، واکنش های کاربران و هر نکته و آنالیزی که به شما در مسیر موفقیت و شناخت بیشتر کاربران اینترنتی می کند دقت داشته باشید .

صفر تا صد تبلیغات بنری در اینترنت 

شروع کار از زمانی می باشد که شما یک وب سایت ایجاد میکنید و خدمات یا محصولاتی را برای فروش در نظر میگیرد .

  1. نوع محصول
  2. تعرفه و مبلغ محصولات یا خدمات
  3. خدمات پس از فروش
  4. میزان رقابت پذیری خدمت یا محصول قابل فروش
  5. جایگاه شما از نظر برندینگ و تبلیغات
  6. داشتن یک وب سایت استاندارد ، هدفمند ، کاربرپسند
  7.  و …

و مواردی که هرکدام در جای خود تاثیر بسزایی روی روند تبلیغ و نمایش اگهی بنر شما می گذارد . پس از رعایت این موارد وارد مرحله تبلیغات اینترنتی می شویم که زیر به آیتم هایی که نقش زیادی در موفقیت شما خواهد گذاشت میپردازیم .

  1. تشخیص بازار هدف و انتخاب کاربرانی که به محصولات و خدمات شما احتیاج دارند .
  2. انتخاب دقیق و هوشمندانه وب سایت هدف جهت نمایش آگهی بنر
  3. اختصاص دادن بودجه مناسب برای تبلیغات
  4. اجرای طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای ، جهت انتقال صحیح مفهومات و معرفی محصولات ، خدمات شما .

اشاره به مواردی که در بالا برای شما ذکر شد ، یک تبلیغات با کیفیت و موثر را برای شما ایجاد خواهد کرد و با اینکار بودجه ای که برای تبلیغات آنلاین در نظر گرفته اید ، به صورت هدفمند و کاملا بازگشت مثبتی برای شما به همراه خواهد داشت .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف .

2 دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *