تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
تبلیغات بنری شدید بر سر iphone 7
در طراحی کارت ویزیت چه مواردی باید رعایت شوند؟
در طراحی کارت ویزیت چه مواردی باید رعایت شوند؟
تیر ۲۱, ۱۳۹۷
60 مقاله طراحی بنر تبلیغاتی
انتشار بیش از ۶۰ مقاله طراحی بنر تبلیغاتی
تیر ۲۷, ۱۳۹۷

تبلیغات بنری شدید بر سر iphone 7

تبلیغات بنری شدید بر سر iphone 7

تبلیغات بنری شدید بر سر iphone 7

تبلیغات بنری شدید بر سر محصول قدرتمند و جدید کمپانی اپل ، شاید وقتی یک کمپانی در حال تهیه و تولید یک محصول جدید باشد ، بطور طبیعی بیشترین افرادی پیگیر این محصولات هستند ، البته قبل از ورود به بازار ، متخصصان و تجار وارد کننده و توزیع کننده ها هستند . که همواره در حال بررسی برای خرید و توزیع گسترده محصولی که مردم نیاز بیشتری به آن دارند هستند . این روز ها وقتی در فضای مجازی در حال مرور صفحات وب هستیم با یک محصول جدید از کمپانی اپل مواجه می شوید . محصولی که جزو رده های ویژه در محصولات تلفن همراه به حساب می آید .

تبلیغات بنری شدید دو فروشگاه اینترنتی

در این مسیر دو فروشگاه اینترنتی بزرگ در حال رقابت شدید در امر طراحی بنر و  تبلیغاتی بنری هستند . دو فروشگاهی که این روزها تمرکز فروش خود را بر روی تنها یک محصول پر فروش و پرطرفدار قرار دادند . قبل از ورود این محصول به بازار بیشتر فروشگاه های اینترنتی ، از طریق طراحی بنر خود به محصولات متعددی که در انبار خود و قابل ارائه هستند به تبلیغات بنری می پرداختند ، هر کدام از این فروشگاه ها به صورت رندوم هر روزه ، یک محصول و یک بنر اختصاصی برای آن در نظر می گرفتند . که این مساله باعث رشد فروش و برند سازی خوبی برای شرکت و فروشگاه مربوطه می شود .

رقابت تبلیغات بنری دیجی کالا و بامیلو بر سر iphone7

اما این روزها دو فروشگاه معتبر دیجی کالا و بامیلو محوریت بنر تبلیغاتی خود را برای iphone 7  گذاشتند . هر کدام در بنر خود به نحوی برای جذب بیشتر کاربران در حال رقابت هستند . تبلیغات آنلاین در سایت های بزرگ ، به تعداد زیاد ، کیفیت بالای طرح های تبلیغاتی و البته پرداخت ویژه به متن منحصر به فرد در تبلیغ از ویژگی های این دو بنر فروشگاهی است .

بنر دیجی کالا و iphone7

دیجی کالا برای طرح های خود همانطور که در زیر مشاهده می کنید .یک تصویر تقریبا مناسب از گوشی iphone7  و با متن های ( iphone 7 ، تحویل فوری ، فقط در دیجی کالا ، با ضمانت اصلی ) استفاده می کند .

شاید بزرگترین نقصی که در این وجود دارد ، انتخاب نامناسب تصویر iphone7 است که در جای خود میتواند تصویر بهتری مورد استفاده قرار گیرد .

بنر بامیلو و iphone 7

بامیلو همواره در تبلیغات بنری خود دنبال ویژگی ها جدید طراحی است ، و این موضوع را میتوان در تبلیغات اینترنتی این فروشگاه معتبر کشور به خوبی مشاهده بفرمایید . banner design این فروشگاه برای محصول iphone 7 متشکل از : ( تصویر iphone7 ، هم اکنون iphone7 گارانتی رسمی )  تشکیل شده است . که البته میتوان در رده متنی هر دو banner را جزو مناسب ترین بدانیم ، اما از لحاظ انتخاب تصویر ، بامیلو را جلو تر از دیجی کالا .

بنر دیجیکالا

بنر دیجیکالا

بنر بامیلو

بنر بامیلو

 

نتیجه گیری  :

صحبت امروز بر سر دو قطب بزرگ فروشگاهی کشورمان است که این روزها  تمام تمرکز خود را روی معرفی و فروش محصول جدید کمپانی اپل گذاشتند . باید دید که نهایت کدام یک از این فروشگاه ها برنده عرصه تبلیغات iphone 7  میشود .

 

بروزرسانی تیر ماه ۱۳۹۷

از آنجایی که بازار گوشی های همراه روز های خوبی را پشت سر نمیگذارد ، شاید دوران تبلیغات اینترنتی رقابتی کمی رنگ تر شده باشد . مشکلاتی که این روزهای گریبان بسیاری از فروشگاه های اینترنتی را گرفته است و عدم ثبات در قیمت باعث شده است تا تولید کمپین های تبلیغات اینترنتی روند نزولی به خود بگیرد و کمتر شاهد آگهی های رقابتی باشیم .

این صحبت زمانی به وجود می آید که با وجود آمدن محصولات جدید این کمپانی و تبلیغات جهانی بسیار در ارتباط با آن ، دیگر شاهد تبلیغ این گوشی ها نیستم ، نه تنها در مدل های روز اپل . در سایر برند های دیگر هم حساسیت و رقابتی دیده نمیشود .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

 

2 دیدگاه ها

  1. سلام یک آموزش برای واترمارک کردن سوشیال ها روی تصاویر بگذارید مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *