تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !
طراحی حرفه ای کارت ویزیت
طراحی حرفه ای کارت ویزیت
مرداد ۱۶, ۱۳۹۷

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم ؟ کدام درست است ! اینکه در وب سایت ها روزانه شاهد صد ها بنر تبلیغاتی هستیم که متعلق به شرکت ها و وب سایت ها می باشد تا به معرفی خدمات و محصولات خود بپردازند یک امر طبیعی است . این موضوع چه در وب سایت های ایرانی و چه در سایت های خارجی همواره جزو راهکارهایی برای بقاء کیفیت فضای مجازی مورد استفاده قرار میگیرد . تبلیغات بنری و حتی متنی تحت وب ، راهی مناسب برای کسب در آمد مدیران وب سایت است . اما چیزی  که باید در این مطلب و در راستای مقالات طراحی بنر به آن بپردازیم و پاسخ آن را دهیم ، مزاحمت یا مراحم بودن طراحی بنر هایی است که تحت وب به نمایش در می آیند .

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم ! 

همیشه وقتی صحبت از تبلیغات بر سر زبان ها می آید ، در مثال خود از تبلیغات اروپایی نام می بریم ، از سبک طراحی تبلیغات آن هاتا امکانات و ابزار هایی که در اختیار شما قرار میدهند .  امکانات مناسب برای کمپین های تبلیغاتی ، سایز و اندازه های کاربردی بنر ، برنامه نویسی و ساختار مناسب نمایشی و … که همه آنها مهم و جزو اصلی ترین موارد هستند ، اما موردی که همواره خیلی از کاربران ایرانی را مورد آزار و اذیت قرار میدهد ، تعداد ، جایگاه و اندازه بنر ها می باشد . هر کدام از این موارد جز شاکله اصلی یک تبلیغ و آگهی تصویری تحت وب می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است ، اما متاسفانه گاها شاهد عدم رعایت استاندارد های موجود تبلیغاتی تحت وب هستیم .

اندازه بنر های تبلیغاتی :

در طراحی وب سایت ، امروزه قالب هایی که طراحی می شود به شکلی ساخته و برنامه نویسی شده اند که در آن ها جایگاه مناسبی برای تبلیغات در نظر گرفته می شود و این مساله یک نکته مثبت در امر تبلیغات آنلاین به شمار میرود  . بطوری که در سبک های روز طراحی وب ، محل مناسبی برای اندازه های مختلف تبلیغات اینترنتی دیده می شود و تبلیغ دهندگان انتخاب های زیادی پیش روی خود دارند . سایز هایی که این روزها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند و بر اساس استاندارد سازی صفحات وب آماده می شوند  بطور متوسط ۱۵ تا ۲۰ سایز بنر هستند .

ستون کنار چپ یا راست ، هدر سایت ، زیر هدر ، بین مطالب ، پست ثابت ( قبل از شروع مطالب ) و ستون میانی مکان هایی هستند که برای نمایش بنر های تبلیغ دهندگان قرار داده شده است . که اگهی دهندگان می توانند با توجه به بودجه ی تبلیغاتی خود یکی از جایگاه ها را برای خود در مدت زمان مشخص اجاره کنند و به تبلیغ بپردازند .

اما با وجود این موارد ، چیزی که توسط مدیران وب سایت های نمایش دهنده معمولا رعایت نمی شود ، میزان تعداد بنرهایی است که در یک صفحه به نمایش می آورند ، تعدادی که شاید شما در بدترین حالت ممکن نیمی از آن ها را در یک وب سایت بزرگ اروپایی مشاهده نکنید ! . بی توجهی به این موضوع چیزی است که این روزها باعث آزار و اذیت کاربران ایرانی می شود و متاسفانه همواره این موضوع ادامه دارد و به جای کنترل افزایش این میزان نمایش بنر آزار دهنده در یک صفحه ی وب ، متاسفانه بیش از پیش بر تعداد این تبلیغات افزوده می شود .

برای اینکه این موضوع را به خوبی درک کنید ، کافی ست به سایت های پربازدید و مشابه خارجی مراجعه کنید ، سایت هایی برای برای جذب تبلیغات در صفحات خود ، کاربران را آزار نمی دهند و به شیوه ای متفاوت ، با تعداد اندک تبلیغات کسب در آمد های میلیونی انجام می دهند .

انتهای مطلب.

2 دیدگاه ها

  1. افشین گفت:

    بنده هم با شما موافقم ٬ متاسفانه بنده هم به شدت از این تبلیغات رنگارنگ بسیار‌بسیار‌بسیار زیاد در صفحات وب کلافه شدم.
    یاد این جک (لطیفه) می‌افتم که میگه : دیر نباشد که یک روز وقتی my computer را در سیستم خود باز میکنیم شاهد تبلیغ در آن باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *