تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !
ترکیب ابزار Pen و ابزار Brush در فتوشاپ
ترکیب ابزار Pen و ابزار Brush در فتوشاپ
دسامبر 17, 2016
اهمیت ابزار انتخاب در نرم افزار فتوشاپ
اهمیت ابزار انتخاب یا Select فتوشاپ
دسامبر 19, 2016

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم ؟ کدام درست است ! اینکه در وب سایت ها روزانه شاهد صد ها بنر تبلیغاتی هستیم که متعلق به شرکت ها و وب سایت ها می باشد تا معرفی خدمات و محصولات خود بپردازند یک امر طبیعی است . این موضوع چه در وب سایت های ایرانی و چه در سایت های خارجی همواره جزو راهکارهایی برای بقاء کیفیت فضای مجازی مورد استفاده قرار میگیرد . تبلیغات بنری و حتی متنی تحت وب ، راهی مناسب برای کسب در آمد مدیران وب سایت است . اما چیزی باید در این مطلب و در راستای مقالات طراحی بنر به آن بپردازیم و پاسخ آن را دهیم ، مزاحمت یا مراحم بودن طراحی بنر هایی ست که تحت وب به نمایش در می آیند .

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم ! 

همیشه وقتی صحبت از تبلیغات بر سر زبان می آید ، در مثال خود از تبلیغات اروپایی نام می بریم ، از سبک طراحی بنر هایشان ، امکانات مناسب برای کمپین های تبلیغاتیشان ، سایز بنر و … که همه آنها مهم و جزو اصلی ترین موارد هستند ، اما موردی که همواره خیلی از کاربران ایرانی را مورد آزار و اذیت قرار میدهد ، تعداد ، جایگاه و اندازه بنر ها می باشد .

اندازه بنر های تبلیغاتی :

در طراحی وب سایت ، قالب هایی که طراحی می شوند طوری هستند که در آن ها جایگاه مناسبی برای تبلیغات قرار می دهند . بطوری که این در آن رعایت اندازه های استاندارد بنر تبلیغاتی به خوبی صورت گرفته است . سایز هایی که این روزها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد بطور متوسط 15 الی 20 سایز هستند .

جایگاه نمایش تبلیغات بنری در وب سایت ها 

ستون کنار چپ یا راست ، هدر سایت ، زیر هدر ، بین مطالب ، پست ثابت ( قبل از شروع مطالب ) ، مکان هایی هستند که برای نمایش بنر های تبلیغ دهندگان قرار داده شده است . که اگهی دهندگان می توانند با توجه به بودجه ی تبلیغاتی خود یکی از جایگاه ها را برای خود اجاره کنند .

اما وجود این موارد ، چیزی که توسط مدیران وب سایت معمولا رعایت نمی شود ، میزان تعداد بنر هایی ست که در یک صفحه به نمایش میگذارند ، تعدادی که شاید شما در بدترین حالت ممکن نیمی از آن ها را در یک وب سایت بزرگ اروپایی مشاهده نکنید ! . بی توجهی به این موضوع چیزی است که این روزها باعث آزار و اذیت کاربران ایرانی می شود و متاسفانه همواره این موضوع ادامه دارد و به جای کنترل افزایش این میزان نمایش آزار دهنده ، متاسفانه بیش از پیش بر تعداد بنر ها در یک صفحه ی وب افزوده می شود .

باید صبور بود و دید در آینده چه رویکردی در نمایش تبلیغات بنری به وجود می آید .

 

2 دیدگاه ها

  1. افشین گفت:

    بنده هم با شما موافقم ٬ متاسفانه بنده هم به شدت از این تبلیغات رنگارنگ بسیار‌بسیار‌بسیار زیاد در صفحات وب کلافه شدم.
    یاد این جک (لطیفه) می‌افتم که میگه : دیر نباشد که یک روز وقتی my computer را در سیستم خود باز میکنیم شاهد تبلیغ در آن باشیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *