تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم ؟ کدام درست است ! اینکه در وب سایت ها روزانه شاهد صد ها بنر تبلیغاتی هستیم که متعلق به شرکت ها و وب سایت ها می باشد تا معرفی خدمات و محصولات خود بپردازند یک امر طبیعی است . این موضوع چه در وب سایت های ایرانی و چه در سایت های خارجی همواره جزو راهکارهایی برای بقاء کیفیت فضای مجازی مورد استفاده قرار میگیرد . تبلیغات بنری و حتی متنی تحت وب ، راهی مناسب برای کسب در آمد مدیران وب سایت است . اما چیزی باید در این مطلب و در راستای مقالات طراحی بنر به آن بپردازیم و پاسخ آن را دهیم ، مزاحمت یا مراحم بودن طراحی بنر هایی ست که تحت وب به نمایش در می آیند .

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !

تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم ! 

همیشه وقتی صحبت از تبلیغات بر سر زبان می آید ، در مثال خود از تبلیغات اروپایی نام می بریم ، از سبک طراحی بنر هایشان ، امکانات مناسب برای کمپین های تبلیغاتیشان ، سایز بنر و … که همه آنها مهم و جزو اصلی ترین موارد هستند ، اما موردی که همواره خیلی از کاربران ایرانی را مورد آزار و اذیت قرار میدهد ، تعداد ، جایگاه و اندازه بنر ها می باشد .

اندازه بنر های تبلیغاتی :

در طراحی وب سایت ، قالب هایی که طراحی می شوند طوری هستند که در آن ها جایگاه مناسبی برای تبلیغات قرار می دهند . بطوری که این در آن رعایت اندازه های استاندارد بنر تبلیغاتی به خوبی صورت گرفته است . سایز هایی که این روزها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد بطور متوسط 15 الی 20 سایز هستند .

جایگاه نمایش تبلیغات بنری در وب سایت ها 

ستون کنار چپ یا راست ، هدر سایت ، زیر هدر ، بین مطالب ، پست ثابت ( قبل از شروع مطالب ) ، مکان هایی هستند که برای نمایش بنر های تبلیغ دهندگان قرار داده شده است . که اگهی دهندگان می توانند با توجه به بودجه ی تبلیغاتی خود یکی از جایگاه ها را برای خود اجاره کنند .

اما وجود این موارد ، چیزی که توسط مدیران وب سایت معمولا رعایت نمی شود ، میزان تعداد بنر هایی ست که در یک صفحه به نمایش میگذارند ، تعدادی که شاید شما در بدترین حالت ممکن نیمی از آن ها را در یک وب سایت بزرگ اروپایی مشاهده نکنید ! . بی توجهی به این موضوع چیزی است که این روزها باعث آزار و اذیت کاربران ایرانی می شود و متاسفانه همواره این موضوع ادامه دارد و به جای کنترل افزایش این میزان نمایش آزار دهنده ، متاسفانه بیش از پیش بر تعداد بنر ها در یک صفحه ی وب افزوده می شود .

باید صبور بود و دید در آینده چه رویکردی در نمایش تبلیغات بنری به وجود می آید .

 

درباره reza farahani

سسسس

2 دیدگاه در تبلیغات بنری مزاحم یا مراحم !
  1. بنده هم با شما موافقم ٬ متاسفانه بنده هم به شدت از این تبلیغات رنگارنگ بسیار‌بسیار‌بسیار زیاد در صفحات وب کلافه شدم.
    یاد این جک (لطیفه) می‌افتم که میگه : دیر نباشد که یک روز وقتی my computer را در سیستم خود باز میکنیم شاهد تبلیغ در آن باشیم.


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *