تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
تعریف بنر در تبلیغات امروز
کاور شیپور
شیپور و علت کناره گیری از نمایش بنر تبلیغاتی – بخش دوم
ژانویه 7, 2016
ویژگی بنر های خلاقانه
ویژگی بنر های خلاقانه
فوریه 1, 2016

تعریف بنر در تبلیغات امروز

تعریف بنر در تبلیغات امروز

تعریف بنر در تبلیغات امروز

در اغلب وب سایت ها ، بخش هایی معمولا در قالب مستطیل شکل در پایین یا بالای سایت ها دیده میشوند که بنر (banner ) خوانده میشوند. بنر ها اهداف مختلفی را دنبال می کنند که خواه نا خواه در وب سایت ها شاهد آن ها هستیم و یکی از راه های مدرن برای بهتر دیده شدن هستند. اما در دنیای وب تعریف بنر با بنر هایی که در سطح شهر دیده میشود متفاوت است. در این مقاله به صورت کامل با تعریف بنر و مشخصه های آن آشنا خواهید شد.

بنر چیست؟

بنر ها با اهداف مختلفی به کار برده میشوند و انواع مختلفی دارند. بیشترین کاربرد بنر ها در تبلیغات می باشد که به آن ها بنر های تبلیغاتی گفته میشود. در ادامه تعریف بنر را می خوانید.
بنر ، تصویری اغلب مستطیل شکل می باشد که با توجه به نیاز های مختلف ، در موقعیت های متعدد در وب سایت ها قرار میگیرند. بنر ها اندازه های مختلفی دارند که در طراحی بنر ، بیشتر با عرض 468 و ارتفاع 60 (468 x60 ) و بهینه میشوند.

محتوای بنر ها 
پایه ی اصلی بنر ها عکسی است که در طراحی بنر از آن ها استفاده می کنیم. همان طور که در تعریف بنر گفته شد ، هر بنر ابعاد مشخصی دارد که با توجه به آن ، عناصر دیگری نیز در آن به کار گرفته میشود. بعد از تصویر ثابتی که می تواند آرم یا نشانه ی یک کمپانی ، وب سایت ، اشخاص و…باشد ، متن و آیکن ها گرافیکی نیز در بنر ها به کار گرفته میشوند.

علت استفاده از بنر ها
در واقع هر بنر می تواند شناساگر برند به افراد مختلف باشد و لذا اغلب ترجیح داده میشود که بنر در سایت های پربیننده جهت تبلیغات درج شود.
حال که با تعریف بنر و جایگاه آن در طراحی بنر آشنا شدید ، می توانید از این ابزار با هزینه کمتر و بازده بیشتر، جهت رونق کسب و کار خود استفاده کنید.

2 دیدگاه ها

  1. رضا جان چرا توی ایران بیشتر بنر 468 در 60 استفاده میکنند ولی توی سایتای خارجی کمتر ؟
    دلیل باب شدن این سایز بنر چیه ؟

  2. پاسخ دقیقی نمیشه برای این موردی فرمودید ذکر کرد ، قطعا به عوامل متعددی بستگی داره ، این مورد هم در سایز بنر و هم در نوع طراحی کاملا متفاوت با سبک های خارجی است .
    سایز 468 در 60 بنر سایزی است که در ساختار طراحی وب از گذشته تا به امروز همراه ما بوده و اگر دقت اگر باشین هر چه جلوتر می ریم سایز های بنر تعداد بیشتری رو پوشش میده و اون هم به علت تغییر ساختار و روی آوردن طراحان وب به سبک های جدید می باشد . و امروز در برخی مواقع مشاهده میکنیم استفاده از این سایز خیلی کمرنگ از گذشته شده است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *