تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
تفاوت لوگو با بنر در طراحی بنر
ویژگی بنر های خلاقانه
ویژگی بنر های خلاقانه
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶
نرم افزار ساخت موشن گرافیک
نرم افزار ساخت موشن گرافیک
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶
نمایش همه

تفاوت لوگو و بنر در تبلیغات بنری

تفاوت لوگو با بنر در طراحی بنر

تفاوت لوگو با بنر در طراحی بنر

تفاوت لوگو و بنر

زمانی که قصد داشته باشیم با استفاده از بنر ، به تبلیغات در فضای وب بپردازیم ، نیاز است که اطلاعاتی مقدماتی در ارتباط به هر یک از آن را داشته باشیم . یکی از مواردی که اغلب کاربران میان آن ها تفاوتی قائل نمیشوند ، لوگو و banner می باشند. حال این که تفاوت این دو چنان اساسی بنظر میرسد که تصمیم گرفتیم با انتشار مقاله ی امروز ، در تشخیص تفاوت این دو عنصر مهم در عرصه ی تبلیغات و برندینگ ، در این راستا توضیحاتی برای داشته باشیم .

تفاوت لوگو با بنر در طراحی بنر

تفاوت لوگو با بنر در چیست؟

به طور کلی با تعریف بنر در مباحث قبلی که برای شما به اشتراک گذاشته شد ، می توانید به سادگی اولین مشخصه ی banner را که سبب تمایز آن از لوگو میشود ، بررسی کنید و آن ، اندازه banner می باشد . در ادامه ، به صورت مفصل تر به بررسی تفاوت این دو می پردازیم.

لوگو و مشخصه های آن

اساسا logo ، تصویری در ابعاد کوچک و با هدف شناساندن وب سایت ها ، شرکت ها و… به سایرین می باشد که اگر بخواهیم در یک کلمه به آن اشاره کنیم ، هویت بصری نامیده می شود . در واقع  logo تصویری ترکیبی از اشکال هندسی ، فونت ها و نماد یا سیمبل ها می باشد. با نگاه به یک آرم تجاری ، هویت کاری افراد مشخص می شود.

بنر و تفاوت ها و شباهت های آن با لوگو

بنر ، می تواند حاوی عناصری بیشتری نسبت به logo باشد که در فضای بیشتر و به شکل آزادانه تری درج میشود. سایز و اشکال طرح های بنری تبلیغاتی متفاوت است و در طراحی بنر محدودیتی نظیر لوگو از این نظر وجود ندارد و شما تبلیغات از طریق Banner کاملا متفاوت از ارم تجاری می باشد . در آگهی های banner ، اغلب لوگوی هر شرکت یا وب سایت استفاده میشود که اصالت تبلیغات ثابت شود و این مساله در حال حاضر و در ماه های نزدیک سال ۹۷ شیب تند تری گرفته است و اغلب شرکت ها توجه بیشتری به هویت بصری خود میکنند .

شاید ابزارهای banner design و logo design ، شباهت اصلی این دو ابزار در عرصه ی تبلیغات می باشد. چنان چه که علاوه بر نرم افزارهای اختصاصی موجود برای هر یک ، با استفاده از فتوشاپ قابل طراحی و اجرا ی آن ها امکان پذیر خواهد بود .

نتیجه گیری :

به طور کلی ، همانطور که در مقاله ی امروز برای شما ذکر کرده . با تفاوت logo و banner آشنا شده اید که ساختار اصلی banner برای تبلیغات و ساختار آرم یا نماد تجاری برای شناساندن هویت برند شما به مخاطب می باشد و طبیعی است که هم از نظر مدل ، ساختار و استاندارد با یکدیگر اختلاف زیادی دارند .

انتهای مطلب .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *