تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
تکنیک های تبلیغات بنری برای افزایش نرخ کلیک | گروه طراحی بنر رضاگراف
فروش بنر
معایت و مزایای فروش بنر
خرداد ۸, ۱۳۹۶
5 مطلب برگزیده طراحی بنر
۵ مطلب برگزیده طراحی بنر
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶
نمایش همه

تکنیک های تبلیغات بنری

تکنیک های تبلیغات بنری

تکنیک های تبلیغات بنری

چگونه با استفاده از تکنیک های مختلف می توانیم نتایج بهتری از  طراحی بنر خود و نمایش آن در قالب بازاریابی اینترنتی بگیریم .  این موضوع بحثی است که امروز در مورد آن در ادامه آموزش طراحی بنر بیشتر می پردازیم .

تکنیک های تبلیغات بنری برای افزایش نرخ کلیک

در تبلیغات اینترنتی راه کارهای مختلفی وجود دارد ، خصوصا با پیشرفت روز افزون تجارت الکترونیک این موضوع بیش از پیش حائز اهمیت بیشتری شده است . بگذارید برای شروع بحث به یک مهم اشاره بکنم ، هنگامی که شما میخواهید هدف گذاری بکنید و در ارتباط با استراتژی های بازاریابی و جذب طبیعاتا جذب مشتریان قدم بردارید به این نکته توجه کنید ( همواره تمرکز و تلاش زیادی برای درک بهتر از مشتریان خود پیدا کنید ) این نکته بسیار بسیار مهم می باشد . تفاوت زیادی وجود ندارد که بخواهید طراحی کارت ویزیت ، طراحی بنر ، لوگو و … انجام دهید و آن ها را به چاپ برسانید و در قالب هر آگهی نمایشی قرار دهید . تمام این موارد و حتی بحث های گسترده تر در این باره مستلزم آشنایی بیشتر و درک دقیق تری از مخاطبان هدف ( مشتریان ) خواهید بود .

این تکنیک ها به بخش های مختلفی تقسیم می شود که در قالب چند مطلبدر اختیار شما قرار میگیرد .

تقسیم بندی موضوع در بنر تبلیغاتی ، راه اول

تصور کنید میخواهید محصولات فروشگاه اینترنتی خود را به فروش برسانید ، اگر دارای نقشه راه و یک استراتژی برای فروش خود باشید می دانید همیشه همه کاربران همه محصولات را نیاز ندارند ! جدا از سلایق مشتریان ، باید در نظر داشته باشید کدام محصول ، در کدام فصل ، در چه زمانی برای کاربران بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد . برنامه ریزی کنید و بر اساس برنامه دقیق محصولات خود را در بنر تبلیغاتی به نمایش گذاشته و تبلیغات  آن را صورت دهید .

هنگامی که درک صحیحی از ذهنیت کاربران داشته باشید ، به موقع و در زمان مشخص به صورت هدفمند تبلیغات اینترنتی را انجام می دهید . طراحی بنر را بر اساس یک محصول خاص در نظر بگیرید ، فروش بهتر یک محصول همواره بهتر است فروش تعداد کم محصول غیر هدفمند نتیجه می دهد .

موضوعات محصول و خدمات خود تقسیم بندی و در جای خود تبلیغات کنید .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *