تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
طراحی | طراحی بروشور - تکنیک های مهم طراحی بروشور
اهمیت رنگ ها برای چاپ کارت ویزیت
رنگ در چاپ کارت ویزیت
جولای 11, 2016
برداشت اول با استفاده کارت ویزیت
برداشت اول با استفاده کارت ویزیت
جولای 14, 2016

تکنیک های مهم طراحی بروشور

تکنیک های مهم طراحی و چاپ بروشور

تکنیک های مهم طراحی و چاپ بروشور

در مطلب گذشته در مورد علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست و طراحی کاتالوگ صبحت کردیم و همانطور که قول داده بودیم در این مطلب می خواهیم به ریز نکات و تکنیک های با اهمیت در طراحی بروشور و چاپ آن بپردازیم . همیشه در تبلیغات باید حرفی برای گفتن داشته باشید که چه چیزی شما را از رقیب متمایز می کند در بروشور باید پیامی که انتقال میدهید آیا به نقطه فروش بیشتر شما میرسد یا خیر. ممکن در این بین شما یک محصول متفاوت و منحصر به فرد داشته باشید یا خدمات خاصی را به مصرف کننده ارائه می دهید .

ایجاد علاقه برای جذب از طریق تکنیک های مهم طراحی بروشور

صفحه اول بروشور تبلیغاتی شما جزو مهمترین قسمت یک بروشور به حساب می آید که میخواهیم مخاطب را به خواندن ادامه آن ترقیب کنید . برای جلب توجه از طریق صفحه ی اول برای دعوت خواننده به ادامه صفحات بروشور نباید از شعار های دروغین و بیش از حد دراماتیک و پوچ استفاده کنید بلکه متنی کوتاه ، با درک سریع و مناسب را انتخاب کنید . بسیاری از افرادی که در صنعت حضور دارند برای انتخاب یک تصویر مناسب با دقت به واکنش مردم درباره محصولات و تصاویر مرتبط به فکر و پرس وجو می کنند و برای جذابتر شدن از تحقیقات به عمل آورده از مشتریان ، بهترین را در بین محصولات انتخاب میکنند .

تکنیک های مهم طراحی و چاپ بروشور

تکنیک های مهم طراحی و چاپ بروشور

درج اطلاعات مختصر از برند در بروشور

اطلاعات اولیه و کوتاهی در مورد برند یا کسب و کار میتواند اعتماد سازی خوبی بین شما و مشتریان بالقوه ایجاد کند . به غیر از درج معرفی محصولات ، خدمات و مواردی این چنین در طراحی بروشور ، ذکر معرفی از افتخارات ایجاد شده و خدمات پس فروش میتواند حس اطمینان و باعث دلگرمی مصرف کننده از برند تجاری شما شود .

تکثیر و چاپ بروشور

چاپ و تکثیر بروشور تبلیغاتی میتواند با تعداد زیادی همراه و هزینه کمی را برای به همراه خواهد داشت ، شما میتوانید به صورت دوره ای هر 6 ماه ، یا حتی 12 ماه یک بار brochure را چاپ کنید و در هر دوره به معرفی خدمات و محصولات جدید خود بپردازید . با اینکار روح تازگی را در بین مشتریان هدف زنده نگاه خواهی داشت .

لینک کوتاه مطلب : https://reza-graph.ir/?p=9690

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *