تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
داستان خاص خود را با طراحی لوگو بیان کنید

داستان خاص خود را با طراحی لوگو بیان کنید :

علاوه بر اینکه لوگو ی شما باید در میان رقبا متمایز باشد، بهتر است به این فکر کنید که برند شما چگونه این کارها را انجام می دهد.به خاطر داشتن ماموریت شرکت یا جزییات متمایز آن می تواند در طراحی لوگو به شما کمک کند.  برای بیان داستان خود از جملات توسعه یافته  و غنی استفاده کنید. به عنوان مثال جمله” من صاحب کافی شاپ هستم” با جمله” من صاحب کافی شاپی هستم که در سال 1960 توسط  خاله ام افتتاح شده است. من سعی کرده ام ظاهر اصلی آن را حفظ کنم و در عین حال بر جذابیت آن بیفزایم.” یکی نیست .

باید توجه داشته باشید که می توان لوگو ی خوب و منحصر به فردی را به کمک مفاهیم عمومی ایجاد کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ببینید چه چیزی در برند شما منحصر به فرد است و سپس آن را به یک تصویر بصری انتقال دهید. همیشه لوگو های طراحی شده با دندان و درخت وجود خواهد داشت اما به خاطر داشته باشید که روش های زیادی برای تغییر این نمادها وجود دارد. شما می توانید با تغییراتی که انجام می دهید جان تازه ای به آن ها ببخشید.

تست اسکرول را فراموش نکنید:

اگر لوگو ی طراحی شما تنها چیزی است که مشتری برای بار اول می بیند، باید آن را به گونه ای طراحی کنید که بتواند آن ها را به کسب و کارتان جذب نماید. به جستجوی تصویری گوگل فکر کنید. در آن به دنبال لوگو های صنعت خود باشید. چه تعداد از این لوگو ها را به دقت بررسی کرده اید؟ چه تعدادی از آن ها را نادیده گرفته اید؟ شما باید اطمینان حاصل کنید که لوگو یتان افراد را به توقف و تفکر وا می دارد. لوگو یی با طراحی خوب تنها از لحاظ ظاهری زیبا و جذاب نیست بلکه  نکته کلیدی برای موفقیت یا شکست یک کسب وکار جدید است.به هنگام خرید، مشتریان با جوانب مختلفی از کار روبرو می شوند. به همین خاطر کسب وکار شما باید بتواند در چنین بازار پرازدحامی متمایز باشد.

انتهای مطلب . آموزش طراحی لوگو

درباره reza farahani

سسسس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *