تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
راهکارهای شناساندن طراحی لوگو به مخاطبان ! - بخش سوم
تخفیف نوروزی رضاگراف
تخفیف نوروزی رضاگراف
اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
اقدامات لازم بعد انجام طراحی لوگو
اقدامات لازم بعد انجام طراحی لوگو
اسفند ۲۴, ۱۳۹۵
نمایش همه

راهکارهای شناساندن طراحی لوگو به مخاطبان

راهکارهای شناساندن طراحی لوگو

راهکارهای شناساندن طراحی لوگو

با بخش سوم از راهکارهای مفید و موثر جهت نمایش هرچه بهتر طراحی لوگو شما و در ادامه آموزش طراحی لوگو ، ( بعد از طراحی لوگو چه کاری می توان با آن انجام داد؟ و اقدامات لازم بعد انجام طراحی لوگو ) با شما هستیم .

راهکارهای شناساندن طراحی لوگو به مخاطبان

اپلیکیشن :

 اگر برند شما اپلیکیشن دارد می توانید از لوگو ی خود در آیکون آن استفاده کنید. در این روش مخاطب شما هر باری که از دستگاه تلفن همراه خود استفاده می کند لوگو ی شرکت را نیز خواهد دید.

عناصرچاپی :

شما باید طراحی لوگو ی خود را بر روی تمامی عناصر چاپی قرار دهید.

کارت ویزیت :

کارت ویزیت اولین مسیری است که مشتری احتمالی، مشتری و همکارانتان از طریق آن با شما و کسب وکارتان ارتباط برقرار می کنند. به همین خاطر باید اطمینان حاصل کنید که  آرم خود را در کارت ویزیت می گنجانید.

لوازم التحریر :

اضافه کردن لوگو به لوازم التحریری که توسط کسب و کارتان ایجاد شده است شما را مطمئن می سازد که تمامی راه های ارتباطی سفارشی سازی شده اند.

پوسترها  :

همانطور که می دانید پوستر یکی از ابزارهای تبلیغاتی عالی محسوب می شود. به همین خاطر باید مطمئن شوید چیزی که در حال تبلیغ آن هستید در برگیرنده لوگو است.

بروشورهای بازاریابی :

بروشور های بازاریابی یک روش  عالی برای به دست اوردن اطلاعات در مورد شرکت شماست. در چنین شرایطی مخاطب می تواند دسترسی خوبی به اطلاعات شرکت داشته باشد. به همین خاطر قرار دادن لوگو در جلو و گوشه های هر صفحه باعث می شود مخاطب با برند شما بیشتر اشنا شود. هر چیزی که چاپ می کنید باید در برگیرنده طراحی لوگو ی شرکت باشد عناصر چاپی روشی برای نشان دادن برند برای مخاطبان است. اطمینان حاصل کنید که با نمایش صحیح لوگو ی طراحی شده، فرصت برندینگ خود را به حداکثر می رسانید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *