تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
رقابت شدید خودروسازان در تبلیغات اینترنتی | بررسی سه بنر تبلیغاتی پربیننده
گرافیک چیست
گرافیک چیست ؟
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶
رنگ در بازاریابی و تبلیغات
رنگ در بازاریابی و تبلیغات
شهریور ۶, ۱۳۹۶
نمایش همه

رقابت شدید خودروسازان در تبلیغات اینترنتی

رقابت شدید خودروسازان در تبلیغات اینترنتی

رقابت شدید خودروسازان در تبلیغات اینترنتی

هنگامی که صحبت از صنعت بزرگ خودروسازی به میان می آید ، در ذهن ما تصاویری از طیف گسترده ی محصولات یا خودرو لوکس و غیر لوکس ایجاد می شود. خودروسازان مختلف با سرمایه های کلان در این عرصه با یکدیگر رقابت میکنند . تبلیغات اینترنتی در این زمینه از چندین سال قبل در قالب نمایش از طریق طراحی بنر تبلیغاتی در فضای مجازی ( تبلیغات آنلاین ) به نمایش در می آمد . شاید موردی که بیش از سال های گذشته همواره در حال چشمگیر شدن است ، میزان رقابت پذیری و افزایش نمایندگان خودرو سازی ( داخلی و خارجی ) با یکدیگر بر سر فروش محصولات خود باشد .

در این مطلب به بررسی موضوع نمایش آگهی خودروسازی در آگهی های آنلاین ( تصویری ) می پردازیم .

رقابت شدید خودروسازان در تبلیغات اینترنتی

ایران خودرو در تبلیغات آنلاین :

ایران خودرو با وارد کردن خودرو پژو ۵۰۸ به کشور ، مانور تبلیغاتی خود را روی این خودرو قرار داده است و با نمایش تصاویر مرتبط سعی به جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش محصول وارداتی خود دارد ، البته با توجه به میزان رقابت پذیر بودن این موضوع در بین خودروسازان بنظر می توانستند دقت بیشتری روی طراحی بنر این محصول صورت می دانند و با اعمال برخی تغییرات طرح جذاب و مهیج تری برای این محصول در نظر میگرفتند .

بنر پژو

بنر پژو

تبلیغات بنری خودروی تیگو ۷ از محصولات خودروسازی Chery :

نمایندگان گروه خودروسازی Chery در ایران با نمایش تبلیغات بنری خود در بین رقبا به فروش و معرفی محصول وارداتی خود می پردازند . در این طرح با وجود سادگی موجود ، کیفیت نمایشی استاندارد بنر حفظ شده و کاربر زمان بیشتری را صرف مشاهده این تبلیغ در فضای مجازی می کند .

تبلیغ تیگو 7

تبلیغ تیگو ۷

ایرتویا ، نماینده رسمی تویوتا در تبلیغات اینترنتی :

ایرتویا ، نماینده انحصاری خودروساز مطرح جهان هم از تبلیغات غافل نبوده و با به نمایش گذاشتن Banner تبلیغاتی خود در فضای مجازی به طرح فروش تابستانه خود می پردازد . اگر بخواهیم از سطح طراحی در بین این سه طرح ، مشاهده سنجی کنیم . باید به ترتیب ( ایرتویا ، چری و ایران خودرو ) را جزو سطح بالا به پایین در طراحی بنر بدانیم . البته این میزان در بین این سه طرح مورد نظر مقایسه شده است .  در صورتی که می توان با دقت ، خلاقیت و جذابیت بیشتری به طرح ها پرداخته شود .

تبلیغ تویوتا

تبلیغ تویوتا

نقطه مشترک در بین این سه خودرو ساز :

اگر میخواهید هم اکنون این طرح های تبلیغاتی را مشاهده کنید ، کافی است سری به وب سایت ورزشی ( ورزش سه ) بزنید . بنظر مدیران واحد تبلیغات و بازرگانی این شرکت ها تمرکز ویژه ای روی وب سایت های ورزشی گذاشته اند . چراکه مخاطبان این دسته از وب سایت طیف وسیعی از جوانان ، نوجوان و افرادی هستند که به دنبال خودروهای لوکس می باشند .

انتخاب وب سایت مناسب برای تبلیغات بنری ، یکی از مهمترین عوامل مهم در موفقیت یک کمپین تبلیغاتی به شمار می رود . چرا که کافی است شما بدانید ، مخاطب محصول کدام دسته از افراد هستند تا با تمرکز بیشتر روی آن بخش به انجام تبلیغات خود بپردازید .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *