تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
رنگ در بازاریابی و تبلیغات | نقش رنگ ها در بازاریابی و تبلیغات بنری
رقابت شدید خودروسازان در تبلیغات اینترنتی
رقابت شدید خودروسازان در تبلیغات اینترنتی
شهریور ۱, ۱۳۹۶
بروزرسانی تعرفه های طراحی در رضاگراف
بروزرسانی تعرفه های طراحی در رضاگراف
شهریور ۷, ۱۳۹۶
نمایش همه

رنگ در بازاریابی و تبلیغات

رنگ در بازاریابی و تبلیغات

رنگ در بازاریابی و تبلیغات

رنگ در بازاریابی و تبلیغات

روانشناسی رنگ نقشی مهم و کلیدی در بازاریابی و تبلیغات ایفا می کند ، بنابراین نحوه انتخاب دقیق و مناسب رنگ های مورد استفاده شما تاثیر خوبی در طراحی بنر یا هر طراحی دیگر شما دارد ، وقتی شما رنگ های خود را بر اساس بازایابی و تبلیغات انتخاب کنید به واقع بازخورد مناسب تری از سوی کاربران دریافت میکنید .

بنیانگذاران فناوری و صاحبان کسب و کارهای کوچک – و در واقع هر کسی که نیاز به تبلیغات یا فروش محصولات یا خدمات خود دارد – نیازمند به یک کسب دانش و پیش زمینه برای طراحی هستید . هر کاری که انجام می دهید ، لازم است که اصول اولیه را درک کنید ، اما حتی اگر شما با طراح حرفه ای کار می کنید ، به شما کمک می کند تا احساس کنید که شما از نظر رنگ چه نیاز دارید و میتوانید در این زمینه مشاوره دریافت کنید .

شما باید اصول اولیه روانشناسی رنگ را درک کنید ، ببینید که چگونه با بازاریابی و تبلیغی در ارتباط است و با استفاده از رنگ راحت تر به اهداف خاص بازاریابی و مراحل نمایش آگهی خود برسید .

مغز شما در رنگ است ! 

رنگ و نحوه شناخت انسانها نقش مهمی در بازاریابی و تبلیغات اینترنتی و … دارد. در حقیقت یک رشته تحقیقاتی اختصاص یافته به آن وجود دارد! روانشناسی رنگ، مطالعه این است که چگونه رنگ ها بر احساسات و رفتارهای انسانی تأثیر می گذارد. واکنش ما به رنگ بر اساس مجموعه ای پیچیده از تعاملات بین پس زمینه فرهنگی ما، رشد خانواده ما و سلیقه شخصی ما است.

رنگ میتواند در ادراکات ما در هر دو روش واضح و ظریف تاثیر بگذارد. رنگ محصول می تواند ما را متقاعد کند که آن را تازه تر می سوزاند و حتی می تواند اثربخشی دارو (و دارو) را افزایش دهد. آبی برای قرص های رنگ آمیزی استفاده می شود که آرام و یا باعث ایجاد خواب می شوند، در حالی که رنگ های زرد یا قرمز معمولا رنگی برای محرک ها هستند.

هر نام تجاری و کسب و کار به صورت عمدی در طراحی خود ، بسته بندی، تبلیغات بنری و وب سایت های خود استفاده می کند. بازاریابی و تبلیغات در سطح بالا بخشی از توانایی انتخاب رنگ هایی است که از نام تجاری و ماموریت شرکت حمایت می کنند. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات و موارد بازاریابی شما تاثیری را که می خواهید گذاشته باشد  ، باید موضوع را از جنبه های مختلفی بررسی کنید ، روانشناسی رنگ می تواند و باید مورد استفاده قرار گیرد تا پاسخ های مناسب را از مصرف کنندگان ایجاد کند .

انتهای مطلب .

منابع : رضاگراف و ۹۹designs

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *