تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
عـاقـبت سایزهای جدید بنر تبلیغاتی !
روش های موفقیت در کمپین تبلیغات بنری
روش های موفقیت در کمپین تبلیغات بنری
بهمن ۱۸, ۱۳۹۵
لوگو های کپی
لوگو های کپی بلای خانمان سوز برند ها
اسفند ۵, ۱۳۹۵
نمایش همه
سایزهای جدید بنر تبلیغاتی

سایزهای جدید بنر تبلیغاتی

سایزهای جدید بنر تبلیغاتی چیزی که امروز محوریت بحث را با آن آغاز میکنیم . اگر مقالات طراحی بنر ما مرور کرده باشید ، درباره مباحث زیادی صحبت کردیم . از موضوعاتی که به طراحی بنر مرتبط می شوند تا مواردی که در امر طراحی لوگو ، طراحی کارت ویزیت و … کاربرد دارند . اما وقتی به مقالات مرتبط با بنر در سایت میرسیم . درباره سایز استاندارد بنر تبلیغاتی اشاره ای داشتیم و اینکه پس از به وجود آمدن شبکه تبلیغات کلیکی در کشور ، بحث استاندارد سازی تبلیغات تحت بیش از پیش با اهمیت تر از گذشته شد . که این عمل باعث ایجاد سایز های جدید و خارج خارج شدن نمایش بنر تنها از سایز ۴۶۸ در ۶۰ ، ۱۲۰ در ۲۴۰ و ۱۲۵ در ۱۲۵ شد .

مثبت یا منفی بودن این موضوع را نمیتوان دقیق اشاره ای کرد . اما مسلماً نقاط قوت و ضعفی وجود دارد . چه در سیستم های کلیکی داخل کشور ، چه خارج از کشور .

سایزهای جدید بنر تبلیغاتی

با این حال ، هنگامی که تعداد شبکه تبلیغات سطح بیشتر شد و رویکرد تبلیغات تحت وب تغییر کرد . این روزها شاهد تعداد زیادی شرکت های ارائه دهنده سرویس تبلیغات کلیکی به مدیران تبلیغ دهنده و نمایش دهنده هستند . هر کدام با توجه به رویکرد درونی . سایزی را برای کمپین تبلیغات تعریف میکنند . که تبلیغات دهندگان ناچار به طراحی بنر بر اساس این سایز ها هستند .

نکته ی مهم مسئله اینجاست که در بروزرسانی جدید ساختار شبکه تبلیغات ، سایز های جدیدی به وجود آمده است که برای ما و شاید هم برای شما سوالاتی ایجاد کرده باشد که سعی بر آن داریم تا در این مطلب اشاره ای به نکات ، ویژگی ، معایت و مزایای آن داشته باشیم .

مزایای و معایب بنر در ابعاد بزرگ 

تبلیغات تصویری در ابعاد بزرگ بنظر آیتم بدی به حساب نمی آید . تبلیغات بنری تصویری شما هرچه قدر بزرگ تر باشد بطور طبیعی خوانا تر و دید وسیع تری را پوشش می دهد که این مورد به هیچ وجه موضوع بدی نیست . اما سوالی که بوجود می آید ، آیا ما در حال سقوط در امر نمایش تبلیغات هستیم یا خیر . یعنی اگر خاطرتون باشد . هر چند سال یک بار یک سرویسی روی کار می آید که تبلیغات را به سمت خود هدایت می کند . به طور مثال سال های پیش وقتی تبلیغات از طریق سرویس پیامک در تلفن همراه ایجاد شد . بسیاری از تبلیغات دهندگان به سمت و سوی این گونه تبلیغات رفته اند . تا جایی که این موضوع به حدی بی رویه انجام شد . که این روزها مزاحم ترین نوع تبلیغات برای عموم محسوب می شود . دغدغه ی وجود آمده ی ما هم در این رابطه است . تبلیغات از طریق طراحی بنر گیف ،و نمایش این گونه بنر ها در شبکه تبلیغات برخی از این شرکت ها به صورت بی رویه به ایجاد سایز بزرگ می پردازند . بنظر در حال نزدیک شدن به موضوع تبلیغات پیامکی هستیم . وقتی یک صفحه وب سایتی را برای لحظه مشاهده می کنید . با یک بنر تبلیغاتی در ابعاد نزدیک به تمام صفحه مواجه می شوید . که مزاحمت های بی رویه ای را ایجاد میکند .

هر گردی در بنر گردو نیست !

بزرگ بودن بنر دلیلی بر مفهوم آن نیست ، بزرگ بودن طرح دلیل بر کیفیت آن نیست . ( البته در استفاده ی غیر اصولی ) . آگهی شما حتی در اندازه های کوچک استاندارد هم می تواند تاثیری شگفت انگیز ایجاد کند . بجای کمیت ، کیفیت را باید قالب کنیم . اینکه هر شبکه تبلیغی یا هر وب سایتی برای جذب بیشتر ، مزاحمت برای کاربران ایجاد کند ، تبلیغات در فضای مجازی همانند تبلیغات پیامکی با چراغ خاموش کاربران مواجه خواهد شد .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاکراف

1 دیدگاه

  1. جباری گفت:

    سلام

    خیلی ممنون خسته نباشید استاد رضا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *