تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
عـاقـبت سایزهای جدید بنر تبلیغاتی !

سایزهای جدید بنر تبلیغاتی چیزی که امروز محوریت بحث را با آن آغاز میکنیم . اگر مقالات طراحی بنر ما مرور کرده باشید ، درباره مباحث زیادی صحبت کردیم . از موضوعاتی که به طراحی بنر مرتبط می شوند تا مواردی که در امر طراحی لوگو ، طراحی کارت ویزیت و … کاربرد دارند . اما وقتی به مقالات مرتبط با بنر در سایت میرسیم . درباره سایز استاندارد بنر تبلیغاتی اشاره ای داشتیم و اینکه پس از به وجود آمدن شبکه تبلیغات کلیکی در کشور ، بحث استاندارد سازی تبلیغات تحت بیش از پیش با اهمیت تر از گذشته شد . که این عمل باعث ایجاد سایز های جدید و خارج خارج شدن نمایش بنر تنها از سایز 468 در 60 ، 120 در 240 و 125 در 125 شد .

مثبت یا منفی بودن این موضوع را نمیتوان دقیق اشاره ای کرد . اما مسلماً نقاط قوت و ضعفی وجود دارد . چه در سیستم های کلیکی داخل کشور ، چه خارج از کشور .

سایزهای جدید بنر تبلیغاتی

با این حال ، هنگامی که تعداد شبکه تبلیغات سطح بیشتر شد و رویکرد تبلیغات تحت وب تغییر کرد . این روزها شاهد تعداد زیادی شرکت های ارائه دهنده سرویس تبلیغات کلیکی به مدیران تبلیغ دهنده و نمایش دهنده هستند . هر کدام با توجه به رویکرد درونی . سایزی را برای کمپین تبلیغات تعریف میکنند . که تبلیغات دهندگان ناچار به طراحی بنر بر اساس این سایز ها هستند .

نکته ی مهم مسئله اینجاست که در بروزرسانی جدید ساختار شبکه تبلیغات ، سایز های جدیدی به وجود آمده است که برای ما و شاید هم برای شما سوالاتی ایجاد کرده باشد که سعی بر آن داریم تا در این مطلب اشاره ای به نکات ، ویژگی ، معایت و مزایای آن داشته باشیم .

مزایای و معایب بنر در ابعاد بزرگ 

تبلیغات تصویری در ابعاد بزرگ بنظر آیتم بدی به حساب نمی آید . تبلیغات بنری تصویری شما هرچه قدر بزرگ تر باشد بطور طبیعی خوانا تر و دید وسیع تری را پوشش می دهد که این مورد به هیچ وجه موضوع بدی نیست . اما سوالی که بوجود می آید ، آیا ما در حال سقوط در امر نمایش تبلیغات هستیم یا خیر . یعنی اگر خاطرتون باشد . هر چند سال یک بار یک سرویسی روی کار می آید که تبلیغات را به سمت خود هدایت می کند . به طور مثال سال های پیش وقتی تبلیغات از طریق سرویس پیامک در تلفن همراه ایجاد شد . بسیاری از تبلیغات دهندگان به سمت و سوی این گونه تبلیغات رفته اند . تا جایی که این موضوع به حدی بی رویه انجام شد . که این روزها مزاحم ترین نوع تبلیغات برای عموم محسوب می شود . دغدغه ی وجود آمده ی ما هم در این رابطه است . تبلیغات از طریق طراحی بنر گیف ،و نمایش این گونه بنر ها در شبکه تبلیغات برخی از این شرکت ها به صورت بی رویه به ایجاد سایز بزرگ می پردازند . بنظر در حال نزدیک شدن به موضوع تبلیغات پیامکی هستیم . وقتی یک صفحه وب سایتی را برای لحظه مشاهده می کنید . با یک بنر تبلیغاتی در ابعاد نزدیک به تمام صفحه مواجه می شوید . که مزاحمت های بی رویه ای را ایجاد میکند .

هر گردی در بنر گردو نیست !

بزرگ بودن بنر دلیلی بر مفهوم آن نیست ، بزرگ بودن طرح دلیل بر کیفیت آن نیست . ( البته در استفاده ی غیر اصولی ) . آگهی شما حتی در اندازه های کوچک استاندارد هم می تواند تاثیری شگفت انگیز ایجاد کند . بجای کمیت ، کیفیت را باید قالب کنیم . اینکه هر شبکه تبلیغی یا هر وب سایتی برای جذب بیشتر ، مزاحمت برای کاربران ایجاد کند ، تبلیغات در فضای مجازی همانند تبلیغات پیامکی با چراغ خاموش کاربران مواجه خواهد شد .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاکراف

درباره reza farahani

سسسس

1 پاسخ به سایزهای جدید بنر تبلیغاتی
  1. سلام

    خیلی ممنون خسته نباشید استاد رضا


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *