تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
سایز استاندارد بنر تبلیغاتی | بخش دوم + ویدیو 

سایز استاندارد بنر

آشنایی با سایز استاندارد بنر تبلیغاتی

همانطور که در بخش اول این مطلب به موضوع استاندارد سازی طراحی بنر اشاره کردیم و این موضوع که اکثر وب سایت های نمایش دهنده تبلیغات بنری  بیشتر روی به نمایش تبلیغات سایت در سایز استاندارد بنر آورند .

طراحی بنر تبلیغاتی میتونه افقی ، عمودی و یا حتی به صورت مثلثی باشه .

بنر تبلیغاتی افقی :

تبلیغاتی که به صورت افقی در سایت ها به نمایش در می آیند ، معمولا در جایگاه ی مناسبی از وب سایت ها هستند و با توجه به جایگاه یا محل قرارگیری از هزینه تبلیغات بنری بالاتری هم برخوردار است و این نوع بنر ها بیشتر هدر سایت ، ما بین مطالب و در برخی مواقع در قیمت پایینی و فوتر ها قرار میگیرند و عموما در سایز های ۴۶۸ در ۶۰ ، ۷۲۸ در ۹۰ ، ۹۴۰ در ۲۰۰ هستند .

بنر تبلیغاتی عمودی :

 تبلیغات عمودی که میتونیم جزو قدیمی ترین نوع تبلیغات بدونیم اغلب در ستون کناری و در بلوک های راست و چپ ، یا گاها در ستون های میانی جای میگیرند و سایز هایی که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند ۱۲۰*۲۴۰ ، ۱۲۵*۱۲۵ ، ۶۰۰*۱۲۰ ، ۱۶۰*۶۰۰ ، ۳۰۰*۲۵۰ ، ۳۰۰ * ۱۰۰ می باشد .

تبلیغات بنری گوشه ای یا مثلثی :

بنر گوشه ای یا مثلثی به صورت پیشفرض هیچگونه فرم یا قالبی برای آن در نظر گرفته نشده و که بتوان آن را به عنوان سایز استاندارد بنر  و یا حتی جایگاه ویژه و مشخصی برای آن در نظر بگیریم ، این نوع بنر رو میتوانیم به گوشه ای و در کج یک صفحه اینترنتی و در سایز دلخواه قرار دهیم و یا حتی می توانیم آن به صورت یک سایز یکسان و مربعی به صورت مثلث طراحی بنر رو انجام دهیم .

 و حالا برای اینکه بیشتر با جایگاه تبلیغات عمودی ، افقی و یا بنر گوشه ای به صورت تصویری ، ویدیویی آشنا بشید ، شما رو به مشاهده ویدیوی زیر دعوت می کنم .

درباره reza farahani

سسسس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *