از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم
از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم
می 9, 2016
چاپخانه افست
چاپخانه افست
می 16, 2016

سایز استاندارد بنر تبلیغاتی

سایز استاندارد بنر

سایز استاندارد بنر

سایز استاندارد بنر

آشنایی با سایز استاندارد بنر تبلیغاتی

همانطور که در بخش اول این مطلب به موضوع استاندارد سازی طراحی بنر اشاره کردیم و این موضوع که اکثر وب سایت های نمایش دهنده تبلیغات بنری  بیشتر روی به نمایش تبلیغات سایت در سایز استاندارد بنر آورند .

طراحی بنر تبلیغاتی میتونه افقی ، عمودی و یا حتی به صورت مثلثی باشه .

بنر تبلیغاتی افقی :

تبلیغاتی که به صورت افقی در سایت ها به نمایش در می آیند ، معمولا در جایگاه ی مناسبی از وب سایت ها هستند و با توجه به جایگاه یا محل قرارگیری از هزینه تبلیغات بنری بالاتری هم برخوردار است و این نوع بنر ها بیشتر هدر سایت ، ما بین مطالب و در برخی مواقع در قیمت پایینی و فوتر ها قرار میگیرند و عموما در سایز های 468 در 60 ، 728 در 90 ، 940 در 200 هستند .

بنر تبلیغاتی عمودی :

 تبلیغات عمودی که میتونیم جزو قدیمی ترین نوع تبلیغات بدونیم اغلب در ستون کناری و در بلوک های راست و چپ ، یا گاها در ستون های میانی جای میگیرند و سایز هایی که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند 120*240 ، 125*125 ، 600*120 ، 160*600 ، 300*250 ، 300 * 100 می باشد .

تبلیغات بنری گوشه ای یا مثلثی :

بنر گوشه ای یا مثلثی به صورت پیشفرض هیچگونه فرم یا قالبی برای آن در نظر گرفته نشده و که بتوان آن را به عنوان سایز استاندارد بنر  و یا حتی جایگاه ویژه و مشخصی برای آن در نظر بگیریم ، این نوع بنر رو میتوانیم به گوشه ای و در کج یک صفحه اینترنتی و در سایز دلخواه قرار دهیم و یا حتی می توانیم آن به صورت یک سایز یکسان و مربعی به صورت مثلث طراحی بنر رو انجام دهیم .

 و حالا برای اینکه بیشتر با جایگاه تبلیغات عمودی ، افقی و یا بنر گوشه ای به صورت تصویری ، ویدیویی آشنا بشید ، شما رو به مشاهده ویدیوی زیر دعوت می کنم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *