تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
سایز استاندارد طراحی بنر تبلیغاتی - اندازه استاندارد
تفاوت چاپ کارت ویزیت دیجیتال با افست
تفاوت چاپ کارت ویزیت دیجیتال با افست
خرداد ۲۷, ۱۳۹۷
روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت
روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت
تیر ۴, ۱۳۹۷

سایز استاندارد طراحی بنر تبلیغاتی

سایز استاندارد بنر

سایز استاندارد بنر

سایز استاندارد بنر تبلیغاتی

در این مطلب میخوایم کمی بیشتر از گذشته شما رو با سایز یا اندازه های طراحی بنر  در صفحات وب آشنا کنیم البته که در این مطلب هم به صورت ویدیویی به سه سایت تبلیغات کلیکی معتبر مراجعه می کنیم که به نوعی میتوانیم آنها را پرچمدار و یا به نوعی دیگر منبع استاندارد سازی اندازه یا سایز های تبلیغات بنری در کشور بدانیم .

چند دلیل وجود دارد که به سایز های استاندارد می پردازیم ، اندازه هایی که در قالب پکیج و سراسری در سایت های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . توجه داشته باشید ابعاد بنر تبلیغاتی را به طور کلی می توان به دو بخش تقسیم نمود ، در بخش اول اندازه هایی که توسط سرویس های شبکه تبلیغات کلیکی تعیین می شوند و در بخش دوم ابعادی که توسط یک وب سایت خاص در نظر گرفته می شود و ما باید طراحی خود را بر اساس آن سایز انجام دهیم ، به نوعی بخش دوم اندازه های اختصاصی یک سایت خاص بوده و کمتر پیش می آید که از آن سایز در سایت دیگر بتوان استفاده نمود .

سایز بنر متحرک بر چه اساسی تعیین می شود ؟

پاسخ های مختلفی برای این سوال وجود دارد که ما با توجه به بررسی های انجام شده تا حد امکان به آن می پردازیم .

در گذشته هنگامی که وارد یک صفحه وب می شدیم ، تبلیغات آنلاین همانند حال حاضر انجام نمی شد و میتوان تبلیغات قدیمی را در زمان خود در مقایسه با امروزه ، تبلیغات کاملا بی کیفیت و بیهوده بدانیم ! .

در این ارتباط نمی توان شخص خاصی را مقصر دانست بلکه یکی از عمده ترین مشکلات در امر تبلیغات اینترنتی در کشور ، عدم توجه کافی و بی توجهی به استاندارد سازی بخش تبلیغات آنلاین بدانیم . بطوری که امروزه می توان در مقایسه گذشته با حال حاضر . عدد ۰ و ۱۰۰ را مثال بزنیم . در این بین یکی از عوامل موثر برای تغیین سایز بنر ، ساختار طراحی وب سایت ها یا به نوعی پوسته انها ، کم توجهی به تبلیغات اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ بدانیم .

در سال هایی که تبلیغات رنگ دیگری در کشور ما داشت ، اندازه های بنر به تعداد محدودی خلاصه می شد . گاها در بهترین حالت ممکن شاهد ۳ الی ۴ سایز بوده ایم که تبلیغ دهندگان باید طراحی بنر خود را در این ابعاد انجام می دادند .

طراحی صفحات به گونه ای انجام می شد ، که جایگاه خاص و ویژه ای برای تبلیغات آنلاین در وب سایتی در نظر گرفته نمی شد و یک بلوک یا قسمتی را به تبلیغ و نمایش آگهی اختصاص می دادند .

اما امروزه معیار ها برای انتخاب سایز و تعیین آن تغییر کرده است . اینکه کاربران دیگر از یک پلتفرم برای مرور صفحات استفاده نمی کنند ، گوشی های هوشمند ، تبلت ها و کامپیوتر های خانگی دسترسی را برای کاربران اسان تر کرده است و این مساله باعث می شود تا صاحبان امری که در حوزه تبلیغات فعالیت میکنند و نمیتوان به فرد خاصی اشاره نمود  و بیشتر این تعیین سایز به ساختار تبلیغات انلاین بستگی دارد ، به دنبال راه کاری برای تعیین سایزهای بهینه سازی شده برای تمام پلتفرم ها هستند تا کاربران علاوه بر استفاده صفحات اینترنتی در گوشی های هوشمند و …  بتوانند تبلیغات را هم در اندازه ی معیین و استاندارد مشاهده کنند .

دیگر نمیتوان یک سایز بنر که در نمایشگر های بزرگ به خوبی نمایش داده می شود را در تبلت ها و گوشی ها مشاهده نمود و این مساله یکی از بهترین ساختارها برای بهینه سازی تبلیغات آنلاین به شمار می شود .

نکته : این مقاله در ۲ بخش به شما ارائه می شود که بزودی بخش دوم آن در سایت قرار خواهد گرفت .

اندازه-استاندارد-طراحی-بنر

جایگاه بنر 

همانطور که در مطالب پیشین در مورد تاثیر جایگاه بنر بر تبلیغات پرکلیک منتشر کرده ایم ، در تبلیغات بنری ابعاد یک banner  از اهمیت بالایی برخوردار است که مهمترین آن هم قرار گرفتن اندازه هایی ست که میتوان آن ها را در فرم ها و جایگاه مناسب و البته پربازدید به نمایش در آورد و به نظر نمیرسد که تبلیغ دهندگان به تمایلی به تبلیغات کم بازده داشته باشند .

این مطلب در دو بخش بوده و بزودی نسخه دوم آن منتشر خواهد شد .

انتهای مطلب .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *