تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
سقوط آزاد در طراحی بنر | اشتباهاتی که به هیچ عنوان نباید در بنر انجام دهید !
طراحی لوگو سایت
طراحی لوگو سایت
دی ۲۲, ۱۳۹۵
نرم افزار ساخت موشن گرافیک
نرم افزار ساخت موشن گرافیک
بهمن ۱, ۱۳۹۵
نمایش همه
سقوط آزاد در طراحی بنر

سقوط آزاد در طراحی بنر

سقوط آزاد در طراحی بنر تبلیغاتی ، بحثی ست که امروز می خواهیم در ادامه سری مقالات طراحی بنر به آن اشاره داشته باشیم ، رشد چشمگیر و بی سابقه نمایش تبلیغات از طریق بنر ما را بر این داشته تا به برخی مواردی که میتواند تبلیغات شما را با شکست جدی مواجه کند بپردازیم .

به طور کلی ، افراد مختلف از دیدگاه و نظر و سلیقه خود به موضوعات نگاه می کنند . چه کسانی که میخواهند بنر سفارش دهند و یا حتی سفارشات دیگری همچون کارت ویزیت ، بروشور ، کاتالوگ ، لوگو و … اما بحث سر دیدگاه و سلایق است . چیزی که یکی از بزرگترین اشتباهات در تبلیغات است و مشکل جدی ایجاد میکند . اگر شما به طراحی ، فقط از دید خود نگاه کنید . شروع یک اشتباه بزرگ است .

سقوط آزاد در طراحی بنر

سقوط آزاد در طراحی بنر

سقوط آزاد در طراحی بنر تبلیغاتی

یکی از دلایلی که معمولا تبلیغ دهندگان برای تبلیغات خود ، از یک طراح متخصص بهره می شوند همین دلیل است ، چراکه که شما به فردی احتیاج دارید که آری از عواطف و سلیقه ی فردی تنها به اصول طرح فکر میکند و بر این تلاش است که با رعایت چارچوب ها و اصول استاندارد تبلیغاتی ، یک طرح ایده آل ، جذاب و کاربر پسند ابجاد کند .

اشتباه اول در بنر :

بارها و بارها به معقوله شعار تبلیغاتی اشاره کردیم ، شعار تبلیغاتی در عمل میتواند هر متنی یا هر عنوانی باشد . آیا بدون فکر و اندیشه برای انتخاب شعار یا متن تبلیغاتی میتوانید به اهداف خود برسید و آیا تنها شعار به تنهایی برای یک بنر مفید کافی است ؟ ، قطعا پاسخ این سوال ( خیر ) است ، چون متنی که برای تبلیغات خود انتخاب میکنید باید در کنار موارد اصولی دیگر در طرح چیده شود تا بتواند اثر خوبی بر روی کاربر اینترنتی بگذارد . اما نباید از تاثیر و اهمیت بسیار زیاد متن دقیق تبلیغاتی یا همان شعار تبلیغاتی به سادگی بگذریم .

اکثر مدیران تمام تلاش خود را صرف تهیه و جمع آوری یک بودجه مناسب برای تبلیغ خود میکنند ، اما مشکل جدی اینجاست که تلاششان به نتیجه نمیرسد و یکی از علت های آن عدم توجه جدی به متن انتخابی خود قبل سفارش بنر است .

اشتباه دوم در بنر تبلیغاتی

اسرار به استفاده از تصاویر طبیعی ، با حجم بالا جهت استفاده در طراحی Banner یک مشکل جدی دیگر است ، البته این موضوع شاید در هر ۱۰ بنر یک بار دیده شود ، اما همین یک مورد هم می تواند برای شرکت های تجاری و یا یک وب سایت تازه تاسیس که در تلاش است با بودجه محدود یک نتیجه خوبی بگیرد کافی ست و آن را برای سقوط آزاد اماده می کند . سقوطی که شاید در پی آن ناامیدی و عدم توجه مجدد به تبلیغات بنری باشد .

به چه دلیل نباید از تصاویر طبیعی در طراحی بنر استفاده کنیم ؟

  • تاثیر شدید و زیاد تصاویر بر روی حجم ( بر حسب کیلوبایت ) یکی از جدی ترین مشکلاتی ست که تصاویر در Banner ایجاد میکند ، این مشکل شاید تبلیغات دیگری مثل طراحی کارت ویزیت ، طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ و یا حتی طراحی موشن گرافیک اهمیت زیادی نداشته باشد ، اما بر خلاف این طرح ها ، در طراحی بنر گیف بسیار مشکل ساز خواهد بود . بطوری که وقتی از شما هر تصویری که به طرح اضافه میکنید باید در پی آن از افکت های خود کمتر کنید . و هر چه افکت ها و حرکات موشن شما کمتر شود ، طراحی رو به بی کیفیت بودن و سادگی بی مورد هدایت میشود .

در پایان ، اینها تنها بخشی از مشکلات و اشتباهات موثر که نباید در طراحی بنر انجام دهیم می باشد ، که در مطالب بعدی بیشتر این موضوع می پردازیم.

  • انتهای مطلب.
  • اختصاصی رضاگراف

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *