تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
سقوط آزاد در طراحی بنر | اشتباهاتی که به هیچ عنوان نباید در بنر انجام دهید !

سقوط آزاد در طراحی بنر تبلیغاتی ، بحثی ست که امروز می خواهیم در ادامه سری مقالات طراحی بنر به آن اشاره داشته باشیم ، رشد چشمگیر و بی سابقه نمایش تبلیغات از طریق بنر ما را بر این داشته تا به برخی مواردی که میتواند تبلیغات شما را با شکست جدی مواجه کند بپردازیم .

به طور کلی ، افراد مختلف از دیدگاه و نظر و سلیقه خود به موضوعات نگاه می کنند . چه کسانی که میخواهند بنر سفارش دهند و یا حتی سفارشات دیگری همچون کارت ویزیت ، بروشور ، کاتالوگ ، لوگو و … اما بحث سر دیدگاه و سلایق است . چیزی که یکی از بزرگترین اشتباهات در تبلیغات است و مشکل جدی ایجاد میکند . اگر شما به طراحی ، فقط از دید خود نگاه کنید . شروع یک اشتباه بزرگ است .

سقوط آزاد در طراحی بنر

سقوط آزاد در طراحی بنر

سقوط آزاد در طراحی بنر تبلیغاتی

یکی از دلایلی که معمولا تبلیغ دهندگان برای تبلیغات خود ، از یک طراح متخصص بهره می شوند همین دلیل است ، چراکه که شما به فردی احتیاج دارید که آری از عواطف و سلیقه ی فردی تنها به اصول طرح فکر میکند و بر این تلاش است که با رعایت چارچوب ها و اصول استاندارد تبلیغاتی ، یک طرح ایده آل ، جذاب و کاربر پسند ابجاد کند .

اشتباه اول در بنر :

بارها و بارها به معقوله شعار تبلیغاتی اشاره کردیم ، شعار تبلیغاتی در عمل میتواند هر متنی یا هر عنوانی باشد . آیا بدون فکر و اندیشه برای انتخاب شعار یا متن تبلیغاتی میتوانید به اهداف خود برسید و آیا تنها شعار به تنهایی برای یک بنر مفید کافی است ؟ ، قطعا پاسخ این سوال ( خیر ) است ، چون متنی که برای تبلیغات خود انتخاب میکنید باید در کنار موارد اصولی دیگر در طرح چیده شود تا بتواند اثر خوبی بر روی کاربر اینترنتی بگذارد . اما نباید از تاثیر و اهمیت بسیار زیاد متن دقیق تبلیغاتی یا همان شعار تبلیغاتی به سادگی بگذریم .

اکثر مدیران تمام تلاش خود را صرف تهیه و جمع آوری یک بودجه مناسب برای تبلیغ خود میکنند ، اما مشکل جدی اینجاست که تلاششان به نتیجه نمیرسد و یکی از علت های آن عدم توجه جدی به متن انتخابی خود قبل سفارش بنر است .

اشتباه دوم در بنر تبلیغاتی

اسرار به استفاده از تصاویر طبیعی ، با حجم بالا جهت استفاده در طراحی Banner یک مشکل جدی دیگر است ، البته این موضوع شاید در هر ۱۰ بنر یک بار دیده شود ، اما همین یک مورد هم می تواند برای شرکت های تجاری و یا یک وب سایت تازه تاسیس که در تلاش است با بودجه محدود یک نتیجه خوبی بگیرد کافی ست و آن را برای سقوط آزاد اماده می کند . سقوطی که شاید در پی آن ناامیدی و عدم توجه مجدد به تبلیغات بنری باشد .

به چه دلیل نباید از تصاویر طبیعی در طراحی بنر استفاده کنیم ؟

  • تاثیر شدید و زیاد تصاویر بر روی حجم ( بر حسب کیلوبایت ) یکی از جدی ترین مشکلاتی ست که تصاویر در Banner ایجاد میکند ، این مشکل شاید تبلیغات دیگری مثل طراحی کارت ویزیت ، طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ و یا حتی طراحی موشن گرافیک اهمیت زیادی نداشته باشد ، اما بر خلاف این طرح ها ، در طراحی بنر گیف بسیار مشکل ساز خواهد بود . بطوری که وقتی از شما هر تصویری که به طرح اضافه میکنید باید در پی آن از افکت های خود کمتر کنید . و هر چه افکت ها و حرکات موشن شما کمتر شود ، طراحی رو به بی کیفیت بودن و سادگی بی مورد هدایت میشود .

در پایان ، اینها تنها بخشی از مشکلات و اشتباهات موثر که نباید در طراحی بنر انجام دهیم می باشد ، که در مطالب بعدی بیشتر این موضوع می پردازیم.

  • انتهای مطلب.
  • اختصاصی رضاگراف

 

درباره reza farahani

سسسس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *