تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
شیوه های نوین طراحی بروشور
7 اصل فوق العاده طراحی لوگو
7 اصل فوق العاده طراحی لوگو
آگوست 18, 2016
طراحی بروشور به روش مهندسی معکوس
طراحی بروشور تبلیغاتی به روش مهندسی معکوس
آگوست 21, 2016

شیوه های نوین طراحی بروشور

شیوه های نوین طراحی بروشور

شیوه های نوین طراحی بروشور

طراحی بروشور سال هاست که مورد استفاده شرکت ها برای معرفی محصولات خود قرار می گیرد. از این لحاظ (معرفی محصولات) طراحی بروشور شباهت زیادی به طراحی کاتالوگ دارد. ولی تفاوت های اساسی نیز بین آنها موجود است که در مطلب تفاوت طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ به طور مفصل این تفاوت ها توضیح داده شده است. با گذشت زمان شیوه های نوین طراحی بروشور ظهور پیدا کرده اند که در نوع خود انقلابی در طراحی بروشور به حساب می آید. شیوه های نوین در طراحی بروشور به مرور زمان شکل گرفتند و باعث جذابیت و کارایی بیشتر بروشور ها شدند. البته این شیوه ها فقط مربوط به طراحی بروشور نمی شود و شامل تمام مراحل تهیه بروشور، از طراحی قالب بروشور گرفته تا چاپ بروشور، می باشند. با توجه به بازار رقابتی در تبلیغات و معرفی محصول، استفاده از شیوه های نوین طراحی بروشور امری الزامی است.

شیوه های نوین طراحی بروشور

شیوه های نوین طراحی بروشور

شیوه های نوین طراحی بروشور چه تفاوتی با طراحی سنتی دارد؟

اولین تفاوتی که در شیوه های نوین طراحی بروشور با طراحی سنتی به چشم می خورد، جذابیت بالای بروشور های فعلی نسبت به بروشور های چند سال گذشته است. در واقع هر چه به جلو پیش می رویم، بروشور ها جذاب تر و زیباتر جلوه می کنند. مورد دیگری که بسیار محسوس است، نسبت عکس به متن در بروشور هاست که در شیوه های نوین طراحی بروشور، این نسبت بیشتر از گذشته است. در طراحی سنتی بروشور، مطالب اغلب طولانی و خسته کننده بودند و حوصله مخاطب کمتر از آن بود که به مطالعه بروشور بپردازد.
در شیوه های نوین طراحی بروشور با بهره گیری از اصول روانشناسی و زیبایی شناسی، روش های مؤثری را برای طراحی بروشور جذاب (پیش نیازهای طراحی بروشور جذاب) و مخاطب پسند و همچنین برای کیفیت چاپ بروشور به کار می گیرند که این مسئله تأثیر بسزایی در جذب مشتری و برندینگ محصولات خواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *