تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
لوگوهایی با تاریخ انقضا ده ها ساله !

به دنبال طراحی لوگو یی باشید که به مدت طولانی برایتان کارساز و مفید باشد :

آیا لوگو یی که طراحی کرده اید به مدت یک دهه کارساز و موثر خواهد بود؟ برخی از لوگو ها تنها برای یک بازه زمانی مشخص طراحی می شوند. در این میان لوگو هایی هم هستند که برای طولانی مدت طراحی شده اند و برای نسل های مختلف قابل شناسایی اند. با اینحال تعیین اینکه لوگو ی طراحی شده در چه بازه زمانی موثر و کارساز خواهد بود کمی دشوار است.

لوگوهایی با تاریخ انقضا ده ها ساله !

اطمینان از طول عمر آرم یک علم دقیق نیست اما پایبند بودن به طراحی های کلاسیک و اجتناب از دنبال کردن گرایش ها می تواند عمر بیشتری به آرم شما ببخشد.  طرح لوگو ی Jif Peanut Butter ساده و بی آلایش با رنگ های بولد و برجسته است که حروف بزرگی دارد. این لوگو توانسته است از سال ۱۹۶۶ به کار خود ادامه دهد. حتی لوگو های آشنا و معروفی که با برندهای مشهور مرتبط هستند نیز تغییر پیدا می کنند. نکته کلیدی برای نگه داشتن چنین لوگو هایی این است که عناصر اصلی به صورت یکسان حفظ شود.

مستر کارت بعد از ۲۰ سال لوگو ی خود را به روزرسانی کرده است.  اما همان طور که می دانید این شرکت هنوز هم  کره های نارنجی و قرمز رنگی که با هم همپوشانی دارند را در لوگو ی جدید حفظ کرده است اما متن را به زیر سمبل موجود منتقل کرده و کمی فونت خود را به روزرسانی نموده است. آرم که برای یک بازه زمانی مشخص طراحی نشده است می تواند برای مدت زمان طولانی به برند  کمک کند. اگر چنین لوگو یی به درستی طراحی شود می تواند مدت زمان بیشتری دوام بیاورد و در طول زمان هویت و ماهیت خود را حفظ کند.

انتهای مطلب . آموزش طراحی لوگو

درباره reza farahani

سسسس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *