تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
طراحی لوگو | آموزش طراحی لوگو - لوگو را برای مشتریان طراحی کنید نه خودتان !
ایا طراحی لوگو شما مقیاس پذیر است
ایا طراحی لوگو شما مقیاس پذیر است؟
مارس 22, 2017
آرم تجاری منحصر به فرد
آرم تجاری منحصر به فرد داشته باشید !
مارس 24, 2017

لوگو را برای مشتریان طراحی کنید نه خودتان !

لوگو را برای مشتریان طراحی کنید

لوگو را برای مشتریان طراحی کنید

لوگو را برای مشتریان طراحی کنید نه خودتان:

ایا لوگو ی طراحی شده برای مخاطبان هدف مناسب است؟ به عنوان مثال اگر بازار هدف شما در برگیرنده دختران نوجوان است باید لوگو یی را برای احساسات این طیف از مخاطبان ایجاد کنید . از خودتان بپرسید که ایا طراحی لوگو انجام شده می تواند گرایشات و سبک هایی که برای آن ها جذاب است را به خوبی نشان دهد؟ هر سه مورد از لوگو هایی که می بینید برای نشان دادن خوردن و اشامیدن طراحی شده اند اما باز هم تفاوت هایی با هم دارند. هر کدام از این آرم ها برای مشتریان هدف خاصی طراحی شده اند.  فکر می کنید در هر موقعیت چه فردی قرار می گیرد؟ از روی لوگو می توان به سادگی به چنین موضوعی دست پیدا کرد. اطمینان حاصل کنید که لوگو ی خلق شده با مشتریان ایده آلتان ارتباط برقرار می کند و تاثیر خوبی داشته باشد .

پیام خود را واضح و شفاف در لوگو بنویسید :

ایا طراحی لوگو پیام واضح و روشنی را به مخاطبان منتقل می کند؟  ایا این لوگو می تواند برند شما را منعکس سازد؟ ایا قادر است ارزش برند را نشان دهد؟ یک لوگو ی ایده آل باید بتواند خود را به خوبی توصیف کند.

پیام طراحی لوگو

پیام طراحی لوگو

شرکت Safari Kids Learning Center از سایه  حیوانات وحشی برای انتقال پیام خود استفاده کرده است. آرم شرکت Givzee نیز از حرف G انتزاعی برای نشان دادن بازوی انسان استفاده کرده است. هدف از طراحی این لوگو نشان دادن فعالیت های خیرخواهانه و استفاده از عناصر انسانی برای اینکار است. تصویری از سگ  و گربه خوابیده در آرم شرکت Perfect Peace Pet Care پیامی از صلح و دوستی را ایجاد کرده است.  درک هر کدام از این لوگوها بسیار ساده است زیرا می تواند ماموریت و خدمات شرکت را نشان دهد.

انتهای مطلب . آموزش طراحی لوگو

اختصاصی رضاگراف .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *