تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
طراحی لوگو حرفه ای | طراحی آرم - لوگو های کپی بلای خانمان سوز برند ها
سایزهای جدید بنر تبلیغاتی
سایزهای جدید بنر تبلیغاتی
فوریه 17, 2017
ویژگی لوگو تایپ
ویژگی لوگو تایپ یا تایپوگرافی شده
فوریه 25, 2017

لوگو های کپی بلای خانمان سوز برند ها

لوگو های کپی

لوگو های کپی

مطمئن هستم که با این کلمه بارها و بارها ،برخورد داشته اید . کپـــــی . واژه ی کپی نه تنها در کشورمان ، بلکه یک واژه جهانی محسوب میشود . قطعا ما در این مطلب در مورد دستگاه کپی یا گوشی های هوشمند کپی شده توسط کشور چین نیستیم . میخواهیم در مورد کپی طرح های گرافیکی صحبت کنیم .

کپی ، از طراحی بنر تا طراحی لوگو

طرح های کپی چه طراحی لوگو باشد ، چه طراحی بنر و حتی کارت ویزیت ، بروشور ، کاتالوگ و … اگر به صورت کاملا کپی مورد استفاده قرار بگیرد ، باید نگران آینده گرافیک در کشورمان باشیم . اما اشاره به این نکته بد نیست که بدانید ایده گرفتن از طرح های همکاران یا گرافیک های موجود در فضای مجازی چیز بدی بحساب نمی آید . هر طراحی برای طرح خود نیازمند مشاوره در ایده پردازی خود دارد . در این راه کمک گرفتن از طرح های از قبل انجام شده توسط افراد مختلف جهان گرافیک مورد نیاز است .

لوگو های کپی بلای خانمان سوز برند ها

ایده گرفتن هم در طراحی لوگوآرم تجاری احتیاج است و هم در طراحی بنر و … اما چیزی که شاید بلای خانمان سوز برند ها می شود کپی برداری صد درصد از نمونه های خارجی است ، به شیوه ای که تنها با یک جستجوی ساده در موتور های جستجوگر یک طرح هم موضوع را انتخاب و آن را به عنوان هویت یا لوگو برند خود انتخاب می کنند . از انجایی که اکثریت مدیران ، این موضوع را میدانند که داشتن یک لوگو ی حرفه ای و کاملا خلاقانه لازمه هر برند یا تجارتی است اما تنها به طرح های رایگان و اشتراکی موجود بسنده کرده و بودجه خود صرف تبلیغات با هویت اشتراکی می کنند .

چرا از طراحی لوگو رایگان یا آرم های اشتراکی استفاده میکنیم ؟

برای دقایقی جای خود را با آن دسته مدیران تغییر میدهم . روزهای اول از راه اندازی کسب و کارم و پشت سر میزارم ، به امید آنکه به اهدافم برسم و در آمدی کسب کنم . چیزی که بیشترین دغدغه ی ذهنم شده ، دنبال راهی بگردم که مشتری جذب کنم و محصولم رو آماده ی فروش کنم . بعد از تکمیل محتوای محصولات ، میخوام تبلیغات داشته باشم . برای تبلیغ نیاز به بنر دارم ، شعار تبلیغاتی مناسب نیاز دارم و در کنار همه ی اینها به یک لوگو احتیاج دارم . پس یک بنر ارزان قیمت ، یک لوگو هم از گوگل برمیدارم و شعار هم ی چیزی انتخاب میکنم .

مشکل دقیقا همینجاست . در روزهایی که پشت سر میگذاریم عرصه تبلیغات و کسب در آمد پیچیده تر گذشته است . سلایق و علایق کاملا تغییر کرده است ، مردم با دقت بیشتری خرید می کنند ، حساسیت بیشتر به خرج می دهد و البته با آگاهی بیشتری به مرور محصولات شما می پردازند . سوال اینجاست ، آیا همچنان می توانید با داشتن لوگو ی کپی ، بنر ارزان و بی کیفیت و عدم رعایت اصول بازاریابی و برنامه ریزی دقیق . مردم آگاه تر از گذشته ی این روزها را جذب کرد یا خیر ؟ . به صورت قاطعانه خیر .

شما هم می بایست پا به پای کاربران و مشتریان ، حتی پیش روی از آن ها حرکت داشته باشید و به آن علایق و سلایق آن ها احترام بگذارید . از طراحی لوگو اختصاصی حتی با صرف هزینه های قابل توجه بهره مند شوید .  در تبلیغات خود از بنر تبلیغاتی جذاب استفاده کنید  . و در نهایت ، از صفر تا صد کسب و کارتان را حرفه ای و اصولی پایه گذاری کنید .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *