تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
لوگو های کپی بلای خانمان سوز برند ها

مطمئن هستم که با این کلمه بارها و بارها ،برخورد داشته اید . کپـــــی . واژه ی کپی نه تنها در کشورمان ، بلکه یک واژه جهانی محسوب میشود . قطعا ما در این مطلب در مورد دستگاه کپی یا گوشی های هوشمند کپی شده توسط کشور چین نیستیم . میخواهیم در مورد کپی طرح های گرافیکی صحبت کنیم .

کپی ، از طراحی بنر تا طراحی لوگو

طرح های کپی چه طراحی لوگو باشد ، چه طراحی بنر و حتی کارت ویزیت ، بروشور ، کاتالوگ و … اگر به صورت کاملا کپی مورد استفاده قرار بگیرد ، باید نگران آینده گرافیک در کشورمان باشیم . اما اشاره به این نکته بد نیست که بدانید ایده گرفتن از طرح های همکاران یا گرافیک های موجود در فضای مجازی چیز بدی بحساب نمی آید . هر طراحی برای طرح خود نیازمند مشاوره در ایده پردازی خود دارد . در این راه کمک گرفتن از طرح های از قبل انجام شده توسط افراد مختلف جهان گرافیک مورد نیاز است .

لوگو های کپی بلای خانمان سوز برند ها

ایده گرفتن هم در طراحی لوگوآرم تجاری احتیاج است و هم در طراحی بنر و … اما چیزی که شاید بلای خانمان سوز برند ها می شود کپی برداری صد درصد از نمونه های خارجی است ، به شیوه ای که تنها با یک جستجوی ساده در موتور های جستجوگر یک طرح هم موضوع را انتخاب و آن را به عنوان هویت یا لوگو برند خود انتخاب می کنند . از انجایی که اکثریت مدیران ، این موضوع را میدانند که داشتن یک لوگو ی حرفه ای و کاملا خلاقانه لازمه هر برند یا تجارتی است اما تنها به طرح های رایگان و اشتراکی موجود بسنده کرده و بودجه خود صرف تبلیغات با هویت اشتراکی می کنند .

چرا از طراحی لوگو رایگان یا آرم های اشتراکی استفاده میکنیم ؟

برای دقایقی جای خود را با آن دسته مدیران تغییر میدهم . روزهای اول از راه اندازی کسب و کارم و پشت سر میزارم ، به امید آنکه به اهدافم برسم و در آمدی کسب کنم . چیزی که بیشترین دغدغه ی ذهنم شده ، دنبال راهی بگردم که مشتری جذب کنم و محصولم رو آماده ی فروش کنم . بعد از تکمیل محتوای محصولات ، میخوام تبلیغات داشته باشم . برای تبلیغ نیاز به بنر دارم ، شعار تبلیغاتی مناسب نیاز دارم و در کنار همه ی اینها به یک لوگو احتیاج دارم . پس یک بنر ارزان قیمت ، یک لوگو هم از گوگل برمیدارم و شعار هم ی چیزی انتخاب میکنم .

مشکل دقیقا همینجاست . در روزهایی که پشت سر میگذاریم عرصه تبلیغات و کسب در آمد پیچیده تر گذشته است . سلایق و علایق کاملا تغییر کرده است ، مردم با دقت بیشتری خرید می کنند ، حساسیت بیشتر به خرج می دهد و البته با آگاهی بیشتری به مرور محصولات شما می پردازند . سوال اینجاست ، آیا همچنان می توانید با داشتن لوگو ی کپی ، بنر ارزان و بی کیفیت و عدم رعایت اصول بازاریابی و برنامه ریزی دقیق . مردم آگاه تر از گذشته ی این روزها را جذب کرد یا خیر ؟ . به صورت قاطعانه خیر .

شما هم می بایست پا به پای کاربران و مشتریان ، حتی پیش روی از آن ها حرکت داشته باشید و به آن علایق و سلایق آن ها احترام بگذارید . از طراحی لوگو اختصاصی حتی با صرف هزینه های قابل توجه بهره مند شوید .  در تبلیغات خود از بنر تبلیغاتی جذاب استفاده کنید  . و در نهایت ، از صفر تا صد کسب و کارتان را حرفه ای و اصولی پایه گذاری کنید .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف.

درباره reza farahani

سسسس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *