تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
موقعیت قرار گیری بنر ها در وب سایت ها
از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم
از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۷
دانلود مجموعه فونت فارسی
دانلود مجموعه کامل فونت فارسی
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۷
نمایش همه

موقعیت قرار گیری بنر ها در وب سایت ها

موقعیت قرار گیری بنر ها در وب سایت ها

موقعیت قرار گیری بنر ها در وب سایت ها

بعد از طراحی بنر مناسب و بهینه برای وب سایت ، موقعیت قرار گیری آن از موضوعات مهم می باشد که بخش عمده ی بازدهی آن را تضمین می کند. چرا که موقعیت banner است که سبب بهتر دیده شدن آن میشود. بر این اساس ، در انتخاب جایگاه مناسب برای درج آن ، باید به نکاتی توجه داشته باشیم که در ادامه بیشتر در این باره می خوانید.

نکاتی کاربردی برای انتخاب موقعیت قرار گیری بنر ها

طبق تعریف بنر ، موقعیت های زیادی برای نمایش این گونه آگهی بر اساس سایز آن می توان در نظر گرفت. هر چه قدر که تبلیغ شما عریض تر باشد ، فضای بیشتری را در وب سایت اشغال می کند و به همان نسبتی که هزینه بردار است ، بازدهی بیشتری نیز دارد . به نکات زیر جهت آشنایی به موقعیت های قرار گیری بنر دقت کنید.

انواع موقعیت ها برای درج بنر

هدر سایت ، ساید بار ، فوتر و حتی میان مطالب نیز ، می توان جایگاهی برای تبلیغات بنری در نظر گرفت. مسلما هرجایی که تمرکز کاربر روی آن بیشتر است ، بازدید بیشتری نیز دارد. مثلا فوتر وب سایت ، در نصب تبلیغات بنری ، جایگاه پایین تری دارد. در مقابل ، تبلیغات در اطراف پست های وب سایت می تواند موثرتر باشد و هزینه خیلی بالایی نیز ندارد. البته که نباید از هدر ها بگذریم ، جایگاه هدر که به عنوان ابتدایی ترین بخش برای نمایش تصاویر در یک صفحه ی اینترنتی است از اهمیت بسزایی برخوردار است و نمیتوان با توجه به تعریف تعرفه تبلیغ در این جایگاه با مبالغ کم آن را رزور کرد .

 

 

کاربران موقعیت و اهداف شما را تشخیص میدهند !

کاربران و مشتریان شما قادر به تشخیص دقیق تری موارد هستند و بهترین تصمیم را می گیرد به طوری شما تنها از طریق یک جایگاه مناسب نمی توانید به دنبال یک تحول اساس در نتیجه گیری باشید . جایگاه تاثیر بسیار در میزان افزایش نرخ کلیک شما دارد و میتواند روزانه هزاران کاربر را به سمت صفحه ی شما هدایت کند . اما در نظر داشته باشید که گاها شما بهترین جایگاه را در اختیار دارید و هزینه زیادی صرف آن میکنید اما تاثیر زیادی برای شما نمیگذارد و برای رفع این مشکل کافی تبلیغات خود را به صورت هدفمند انجام دهید .

۱- داشتن یک بنر خوب ، استاندارد و جذاب

۲- داشتن یک محصول ، خدمت یا ویژگی قابل ارائه

۳- طراحی یک صفحه هدف مناسب

این سه مورد میتواند ترکیب خوبی برای موفقیت شما در تبلیغات آنلاین باشد و با رزرو یک جایگاه مناسب و پربیننده راه را برای نتیجه گیری بهتر هموار خواهید کرد.

جایگاه بنر

 

 

نکات اساسی در انتخاب موقعیت مناسب بنر

بعد از اینکه مراحل طراحی بنر تان به اتمام رسید ، نوبت به انتخاب مکان آن است. ابتدا سعی داشته باشید وب سایتی را برای درج تبلیغات انتخاب کنید که از بازدهی آن ، هر چند اندک ، مطمئن باشید. به موضوع وب سایت ها دقت داشته باشید. اگر کار شما طراحی و تولید لباس های ورزشی می باشد ، طبیعی است می توانید وب سایت هایی را که حوزه اخبار ورزشی ، فروشگاه های بازی های رایانه ای و… را انجام می دهند ، جهت تبلیغات انتخاب کنید ، خصوصا در سال ۱۳۹۷ که شاهد بروزرسانی خوبی در تکنولوژی تبلیغات اینترنتی و هدفمند شدن هوشمندانه فراتر از سال های گذشته شده ایم .

دقت در انتخاب یک جایگاه مناسب و نسبتا دقیق برای قراردادن طرح بنر ، از با اهمیت ترین آیتم های موفقیت در تبلیغات می باشد . اغلب عدم دقت در این امر تنها هدر رفت هزینه تبلیغاتی را برای شرکت ها همراه دارد .

انتهای مطلب .

رضاگراف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *