نکاتی برای ایجاد لوگو ی منحصر به فرد
نکاتی برای ایجاد لوگو ی منحصر به فرد
مارس 30, 2017
داستان خاص خود را با طراحی لوگو بیان کنید
داستان خاص خود را با طراحی لوگو بیان کنید
مارس 31, 2017

نحوه تشخیص لوگو های عمومی

نحوه تشخیص لوگو های عمومی

نحوه تشخیص لوگو های عمومی

چگونه این گونه طراحی لوگو ها را تشخیص دهیم و از آن ها اجتناب نماییم؟

نحوه تشخیص لوگو های عمومی

ایا تا به حال برایتان پیش آمده است که طراحی لوگو ی برندی را ببینید و احساس کنید ان را قبلا دیده اید اما ندانید متعلق به چه شرکتی بوده است؟ به احتمال زیاد شما هم مانند سایر افراد با لوگو های عمومی روبرو شده اید. آرم های عمومی فایل های گرافیکی ساده  و الهام ناپذیری هستند که نمی توانند کار زیادی برای نمایش برند انجام دهند.  طراحی لوگو چیزی بیشتر از یک تصویر ساده و متن نوشته شده بر روی آن است.

یک لوگو چهره کلی برند شماست . این موضوع بدین معنی است که اگر لوگو ی طراحی شده غیر اصیل باشد و بارها در برندهای مختلف از آن استفاده شود به مشتریان نشان می دهد که برند شما غیر اصیل است.  در بازار پرازدحام امروز،  چرا افراد دوست دارند برند خود را یک برند عمومی مطرح کنند؟ مشتریان، برند و کسب وکار شما را قبل از هر چیزی بر اساس تصویری که قبلا در اختیارشان قرار داده اید می شناسند.برای  برندهایی که دوست دارند مشتریان زیادی جذب کنند و خود را در میان رقبا متمایز سازند، طراحی لوگو ی رقابتی و متقاعد کننده اولین فرصت برای ارسال پیام مناسب به دنیای اطراف است.

 لوگو ی عمومی چیست؟

لوگو ی عمومی عناصر طراحی را در خود دارد که بارها و بارها توسط برندهای دیگر مورد استفاده قرار گرفته است و حس اصیل بودن را در اختیار مشتری قرار نمی دهد. برخی از این لوگو های رایجی که بارها و بارها مورد استفاده قرار گرفته اند شبیه کلیپ ارت های مایکروسافت هستند. به خاطر داشته باشید که برخی از این طراحی آرم های عمومی کمتر دیده شده اند و اگر فرد ماهری نباشید نمی توانید عمومی بودن آن را تشخیص دهید. لازم نیست نگران شوید. در این مقاله که در راستای آموزش طراحی لوگو و در چند بخش به آن خواهیم پرداخت قصد داریم به همین موضوع بپردازیم و به شما کمک کنیم لوگو های عمومی را از لوگو های اصیل شناسایی کنید.

پایان بخش اول .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *