تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
نقش مهم بروزرسانی بنر تبلیغاتی
دنیای گرافیک
دنیای گرافیک با رضاگراف
فروردین ۲۳, ۱۳۹۶
فروش بنر
معایت و مزایای فروش بنر
خرداد ۸, ۱۳۹۶
نمایش همه
نقش مهم بروزرسانی بنر تبلیغاتی

نقش مهم بروزرسانی بنر تبلیغاتی

نقش مهم بروزرسانی بنر تبلیغاتی

وقتی صحبت از بروزرسانی بر سرزبان ها می آید ، باید به این درک رسیده باشیم که بروزرسانی نقش مهمی در روند رسیدن به اهداف بالاتر در مسیر  پیشرفت و توسعه را ایفا می کند . محوریت اصلی بروزرسانی در این مطلب صرفا مرتبط با موضوع طراحی بنر می باشد که در راستای مقالات آموزش طراحی بنر به آن می پردازیم .

چرا به بروزرسانی در تبلیغات از طریق بنر احتیاج داریم ؟

فرض کنید شما فروشنده یا ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و یا ارائه دهنده یک خدمت به مشتریان خود هستید و با توحه خدماتی که ارائه می دهید میخواهید از طریق طراحی بنر تبلیغاتی این خدمات را به کاربران هدف منتقل و معرفی کنید . موضوعاتی که به معرفی خدمات می پردازند شاید از دید بسیاری از مدیران نیازمند تحول زیادی نباشد . برای یکبار سفارش طراحی بنر می دهند و بدون در نظر گرفتن بروزرسانی سال ها از طرح انجام شده در تبلیغات خود استفاده می کنند .

از طرفی دیگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید که روزانه و یا بصورت هفتگی محصولات جدید را به فروشگاه اینترنتی خود می افزایید . بطور طبیعی این دسته از موضوعات که هر محصول شاخصه خود را دارد و نیازمند سرمایه متناسب برای تبلیغات بنری می باشد هم قالبا بروزرسانی نقش بسیار حیاطی را در آن بازی میکند .

با این حال بر خلاف تصور برخی از مدیران که صاحب وب سایت های خدماتی هستند ، در نظر داشته باشید . ذائقه ی کاربران و مشتریانی نیازمند خدمات شما هستند ، هر روز در حال تغییر است و به هیچ عنوان نمیتوانید از بروزرسانی غافل شوید . این موضوع جدا بروزرسانی مجاور و وابسته به بحث تبلیغات ، در طراحی بنر نقش مهمی دارد . سبک های طراحی بنر هر سال رو به تغییر است ، طراحان بنر همچون رضاگراف در تلاش هستند که طراحی را بر اساس سبک مدرن و کاربر پسند انجام دهند .

در صورتی که بروزرسانی اصولی ، سر خط تبلیغات شما نباشد . خداحافظی زود هنگامی با تجارت الکترونیک خواهی داشت . این موضوع نه تنها در بحث تبلیغات بنری ، بلکه در تمام بخش هایی تشکیل دهنده که برای جذب مخاطب صورت میگیرد . تاثیر گذار می باشد .

تفاوت بروزرسانی در طراحی بنر با طراحی لوگو

شنیده اید که اکثر کارشناسان امر ، توصیه جدی در امر بروزرسانی طراحی لوگو شرکت ها دارند . که دقیقا این موضوع اختلاف کمی مانند بنر می باشد . شاید در بنر نیاز داشته باشید که هر وقت یک بار طراحی بنر خود را با طرحی نو تعویض کنید . اما در طراحی لوگو بر خلاف دهه های گذشته ، پیشنهاد می شود حتی اندک لوگو خود را هر چند سال یک بار ( ۲ الی ۴ سال ) مورد بررسی مجدد قرار دهید و در صورتی نقاط ضعفی مشاهده کردید . نسبت به بازسازی لوگو خود اقدام کنید .

نتیجه گیری :

از نقش مهم بروزرسانی بنر تبلیغاتی غافل نشوید ، بروز رسانی در صورتی که به موقع و بصورت اصولی صورت گیرد نه تنها با ذائقه بیننده همراه بوده اید بلکه تاثیر مثبتی بر روی تبلیغات شما خواهد داشت ، چه بسا هر بار همراه با بروزرسانی می توانید تخفیفی در نظر بگیرید ، خدماتی اضافه کنید و … تا جلب توجه بیشتری داشته باشد .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *