تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
ویژگی بنر های خلاقانه | کلید های مهم خلاقیت در تبلیغات اینترنتی و بنر های تبلیغاتی
تعریف بنر در تبلیغات امروز
تعریف بنر در تبلیغات امروز
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶
تفاوت لوگو با بنر در طراحی بنر
تفاوت لوگو و بنر در تبلیغات بنری
بهمن ۲۰, ۱۳۹۶
نمایش همه

ویژگی بنر های خلاقانه

ویژگی بنر های خلاقانه

ویژگی بنر های خلاقانه

ویژگی بنر های خلاقانه

انواع بنر های موجود ، برای اهداف مختلفی که مهم ترین ترین آن ها تبلیغات است ، استفاده میشوند. یکی از عواملی که در تاثیر گذاری این مدل آگهی نقش به سزایی دارد ، نحوه طراحی بنر هاست. این که یک banner تا چه اندازه خلاقانه باشد و باعث جذب کاربر شود ، بحث مفصلی است که به صورت خلاصه در این مقاله نکات لازم برای ساخت بنر های خلاقانه را برای شما ذکر می کنیم.

نحوه ی ساخت بنر های خلاقانه

شما به عنوان یک فرد متخصص در دیزاین banner ، با در نظر گرفتن تمامی مواردی که در تعریف بنر وجود دارد ، باید بتوانید تلفیق مناسبی از این عناصر را به شکل تبلیغا ایده آل به مشتریان خود عرضه کنید .

به نکات زیر در طراحی بنر خلاقانه دقت کنید:

استفاده از محتوای کوتاه :

آن چه که به صورت متنی در قالب این گونه تبلیغات به کار برده میشود ، باید کوتاه باشد و کمتر از کلمات کمک بگیریم . این بدان معنی ست که پرهیز زیادی از متن های طولانی داشته باشید . تبلیغات اینترنتی ( به خصوص آگهی از طریق نمایش Banner ) در راستای جذب مخاطب بیشتر و نتیجه اثر بخش می بایست از محتوا طولانی پرهیز نمود .

استفاده از بنر های انیمیشنی :

استفاده از بنر گیف ، می تواند راهی موثر برای جلب نظر مخاطب باشد ، این فرمت تبلیغات اینترنتی که جزو یکی از محبوب ترین روش های نمایش آگهی در سطح اینترنت می باشد ، در سال های اخیر رواج و محبوبیت زیادی بر بین تبلیغ دهندگان اینترنتی داشته است و طیف وسیع آگهی اینترنتی را به خود اختصاص داده است .

دفعات استفاده از انیمیشن :

لوپ های انیمیشن یا به اصطلاح حلقه هایی که به صورت متحرک استفاده میشوند ، نباید بیشتر از ده تا باشد و باید همیشه تعادل را در آن رعایت کرد. در طراحی ، هدف ایجاد طرحی است که نه تنها به خاطر وجود تحرک زیاد در تصاویر برای بازدید کنندگان آزار دهنده نباشد ، بلکه آن ها را به سمت وب سایت شما جذب کند . امروزه و در روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ این مشکل کمتر دیده می شود . طرح های حرفه ای تر از گذشته انجام می شوند و با توجه قوانین و استاندارد های جدید در تبلیغات اینترنتی ، ورود آگهی های آزار دهنده به دشوار امکان پذیر شده است .

استفاده از کلمات پر جاذبه

کلماتی در ایجاد یک بنر خلاقانه موثر هستند که بتوانند کشش و میزان نرخ کلیک به سمت صاحب تبلیغ را زیاد کنند . کلماتی مثل رایگان ، تخفیف و … موثر هستند . کلماتی در این راستا می تواند کمک بسیار مناسبی برای افزایش نرخ کلیک تبلیغ شما داشته باشد .

البته هر کدام از این آیتم ذکر شده ، در صورتی که به صورت افراطی در طرح جایگیرد ، نتیجه عکس آن را برای شما به همراه دارد و بیشتر مورد آزار کاربر خواهد بود تا جذابیت بیشتر آن .

ساخت بنر های کوچک

هر چه قدر که سایز تبلیغ شما کوچکتر باشد ، کار برای طراحان دشوار خواهد شد . در واقع باید سعی کرد که از کمترین فضا ، بیشترین استفاده و بهره وری را برد. در طراحی سایز های بزرگ  ، عموما از بنر فلش استفاده میشود . در صورتی که می خواهید در سایز های کوچک و طرح کم حجم تری داشته باشید ، Gif banner  برای شما مناسب تر خواهد بود .

انتهای مطلب .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *