تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
ویژگی های بنر پرکلیک  | یک بنر خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟
دانلود مجموعه فونت فارسی
دانلود مجموعه کامل فونت فارسی
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۷
تبلیغات پرکلیک
تاثیر جایگاه بنر بر تبلیغات پرکلیک
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷

ویژگی های بنر پرکلیک

ویژگی های بنر های پر کلیک

ویژگی های بنر های پر کلیک

بنر پرکلیک

قبلا ، نکات لازم برای ایجاد بنرخلاقانه را به صورت مختصر بررسی کرده ایم. بعد از این که یک بنر به صورت خلاقانه از نظر شکل و ساختار طراحی شد ، نیاز است که اقداماتی جهت افزایش بازدید آن ، به زبان دیگر جهت ایجاد یک بنر پرکلیک انجام دهیم.
این اقدامات مهم در طراحی بنر پرکلیک را در این مقاله به صورت کلی و در آیند به صورت مفصل تر توضیح خواهیم داد.

برای ایجاد بنر پرکلیک چه کنیم؟

به موارد زیر جهت banner design موثر در تبلیغات دقت کنید:

مکان مناسب برای بنر :

برای شروع کار ، نیاز است که ابتدا سایز طرح را هنگام اجرای طرح مشخص کنیم .برای تعیین سایز ، باید به جایگاه تبلیغ خود دقت داشته باشید . سعی کنید جایگاه کوچکی از وب سایت را انتخاب کنید ، banner ها را در سایز کوچکتری طراحی کرده و سپس اقدام به تبلیغات کنید.

اگر مقاله ای که در روزهای گذشته منتشر کردیم را مطالعه کرده به اهمیت جایگاه یک اگهی اینترنتی به طور مفصل پرداختیم > موقعیت قرار گیری بنر ها

تغییر طراحی و مکان بنر :

با توجه به این که میزان بازدید ها متغیر هستند ، نیاز است که مرتبا جایگاه آگهی را تغییر دهید ، البته با به هوشمند سازی تبلیغات در حوزه وب ، تصمیم گیری برای انتخاب یک مکان مناسب برای نمایش آگهی نسبت به گذشته آسان تر شده است و با توجه به آموزش ها و افزایش سطح دانش تبلیغ دهندگان و از طرفی وجود شبکه های تبلیغات هوشمند کمک بسیاری در این بخش به صاحبان کسب و کار داشته است . علاوه بر این ، برای اینکه بتوانید بهترین استفاده را از نمایش تبلیغ خود بدست آورید  ، طراحی و استفاده از رنگ ها و جلوه های متنوع ، سایز های متعدد تاثیرات مختلف و مثبتی برای شما به همراه دارد. دقت داشته باشید که این کار را زمانی انجام دهید که از ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ کلیک روی بنر خود مطمئن شده باشید.

محتوای بنر ها :

مطالبی که در طرح شما به کار میروند ، در صورتی که گیف انیمیشنی باشد ، می تواند متفاوت باشد. البته دقت کنید که اولین متنی که روی بنر شما در طراحی درج میشود ، مهم ترین و تاثیر گذاری ترین است. لذا آن چه که برای شما مهم تر است و قصد دارید مدتی با آن شناخته شوید را عرضه کنید باید دقیق و با بررسی زیادی انتخاب شود .
مثلا در بنر گیف ، در حلقه ی اول ، از شعار تبلیغاتی خود استفاده می کنید ، سپس به انیمیت کار بپردازید ، البته این بخش میتواند ترکیبی باشد و …

در مقالات بعدی ، در ارتباط به شعار های تبلیغاتی بیشتر توضیخ می دهیم.
موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *