تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
ویژگی کارت ویزیت و دلیل استفاده از آن چیست ؟
طراحی بروشور آنلاین
طراحی بروشور آنلاین
فروردین ۱, ۱۳۹۷
تاثیر تبلیغات از طریق بنر تلگرام
تاثیر تبلیغات از طریق بنر تلگرام
فروردین ۱۴, ۱۳۹۷
نمایش همه

ویژگی های کارت ویزیت چیست

ویژگی کارت ویزیت

ویژگی کارت ویزیت

ویژگی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت رضاگراف : کارت شما میتواند به صورت مربع در ابعاد ۶*۶ یا مستطیل شکل در سایز ۶*۹ به درخواست شما با قیمت های مختلف به چاپ برسد . کارت ویزیت میتواند در ابعاد یا اندازه های کوچک دارای تاثیر گذاری بالایی در برخورد اولیه شما با شخص متقابل داشته باشد .

همانطور که در مطلب پیشین کارت ویزیت چیست گریزی به معرفی کارت تجاری زدیم و چند خطی همراه شما بودیم ، بخش عمده وظیفه کارت ویزیت را باید راه ارتباطی کوچک و مختصر برای معرفی و آشنایی افراد جهت معرفی چکیده ای از سمت شغلی و تلفن تماس و … با افراد متقابل بدانیم .

ویژگی طراحی کارت ویزیت

ویژگی طراحی کارت ویزیت

برخلاف تبلیغات کاغذی دیگر در عرصه چاپ افست مانند چاپ و طراحی بروشور ، طراحی کاتالوگ صنعتی ، تراکت و … که هر کدام در جای خود ویژگی خود دارند . Business Card با توجه به انتخاب جنس و نوع میتواند در کنار اهمیت دادن با به دیزاین آن نقش مهمی را برای مدیران و افراد در ملاقات های حضوری ایفا کند .

بزودی و در ادامه مقالات طراحی کارت ویزیت حتما به مباحث مرتبط همچون اندازه ، جنس کارت های تجاری ، مدل و نمونه طرح کارت آشنا خواهی شد .

چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت میتواند با نقش بندی ، رنگ و طرح های گوناگون صورت بگیرد ، البته این امکان در صورتی میسر می شود که طراح کارت توجه ویژه ای بر اصول رنگ و طرح بندی داشته باشد ، با قوائد استاندارد Business Card Desing به خوبی آشنا باشد تا هنگامی که طرح شما به چاپ میرسد دارای کمترین اختلاف رنگی و کیفیتی را شامل شود.

برخلاف برخی افراد که نگاهی مبتدی به کارت تجاری دارند و آن را صرفا راهی برای افزایش میزان فروش کالا میدانند که این نوع افراد سخت در اشتباه هستند بلکه دیزاین و چاپ تنها در حس تحریک مشتریان و ارزیابی اولیه از شخصیت و کلاس کاری شما را شامل می شود ، نه خصیصه ی دیگری !

حال باید پرسید که آیا شما می توانید از یکی مهم ترین و موثرین راه های جلب نظر مصرف کننده و مشتریان بهره کامل را ببرید یا خیر ؟ .

کارت شما میتواند همانطور که به عنوان یک عامل مهم و موثر مورد استفاده قرار گیرد . در جهت مخالف در صورت عدم استفاده و بهره گیری صحیح یک عامل منفی باشد .

در نتیجه ، چند عامل اساسی شاکله یک کارت تجاری قوی را تضمین می کند .

  1. انتخاب یک طرح حرفه ای
  2. اندازه و انتخاب جنس قابل اعتماد و با کیفیت کارت
  3. محتوای قوی و دارای تاثیر گذاری بالا

انتهای مطلب .

لینک کوتاه مطلب : https://reza-graph.ir/?p=9369

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *