تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
معنی یک دکور خوب در بنر چیست ! | یک ترکیب ایده آل برای بنر تبلیغاتی
آموزش ساخت متن طلایی در فتوشاپ
آموزش ساخت متن طلایی در فتوشاپ
آبان ۱۶, ۱۳۹۶
تبلیغات بنری ممنوع
چه مواردی در تبلیغات بنری ممنوع است !
آذر ۲۰, ۱۳۹۶
نمایش همه

معنی یک دکور خوب در بنر چیست !

معنی یک دکور خوب در بنر چیست !

معنی یک دکور خوب در بنر چیست !

در پست های گذشته در ارتباط موضوعات متعددی که به طراحی بنر وصل می شدند صحبت کرده ایم . امروز میخواهیم در مورد یک موضوع مهم دیگر صحبت کنیم . اینکه واژه * دکور * در یک تبلیغ تا چه میزان حائز اهمیت است . آیا چنین واژه ای در یک بنر تبلیغاتی کاربرد دارد یا خیر .

به زبان ساده ، هر آنچه که شما در کادر مربع و مستطیل یک تبلیغ اینترنتی مشاهده می کنید ، متشکل از ایده و خلاقیت در ترکیب مناسب یک طراح دارد . به طوری که یک طراح گرافیک با توجه به ذهن خلاق خود و عوامل موثر استاندارد بودن طرح ، تلاش میکند یک ترکیب ایده آل و جذابی را برای مخاطب به تصویر بکشد .

این ترکیب سازی به اصول و قوائد مختلفی بستگی دارد . مثلا ایده یا ترکیبی که در یک Banner با ابعاد چند متر طول و در چند متر عرض انجام می دهید نمیتوان با یک طرح کوچک چند پیکسلی به مقایسه گذاشت ، هر کدام در شرایط مختلف و ترکیب مختلفی را ایجاب می کند ، که طبیعی ست که طراحان گرافیک به خوبی به این موضوع واقف هستند .

دکور خوب در بنر

قبل از هر چیز باید بدانید که داشتن یک دکور و یا ترکیب مناسب تاثیر بسیار زیادی بر روی شمای کلی طرح و جذابیت خروجی نهایی می گذارد و به همین دلیل است که همواره توصیه می شود تمرکز بیشتر طراحان گرافیک قبل از هر مرحله ای دیگر بروی تم اولیه طرح گرافیکی مورد نظر باشد .

بنر بین پست

عوامل موثر در ایده پردازی اولیه :

  1. انتخاب سایز
  2. آگاهی کامل از محدودیت های نمایشی ( حجم ، خط قرمز های اجتماعی و قانونی و … )
  3. شناخت کامل از موضوع طرح و درک صحیح از مخاطبان هدف
  4. اطلاعات پایه متنی
  5. خلاقیت

مواردی در بالا به آن اشاره داشتیم تاثیر مستقیم و غیر مستقیم بر روی ایده ی اولیه برای اجرای یک ترکیب مناسب دارد .

در نظر داشته باشید * خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج * ، در طراحی ، دقت و خلاقیت شاخصه مهم برای جذابیت و ماندگاری بیشتر است و در صورتی که توجه خاصی به دکور یا ترکیب اولیه یک Design  نداشته باشید تاثیر به شدت منفی در خروجی نهایی شما می گذارد .

این مساله خصوصا در طراحی بنر گیف به شدت موثر است ، اگر در تبلیغات متحرک از پایه ترکیب مناسب و خوبی نداتشه باشید در انتهای کار با یک بنر بی روح و بدون جذابیت مواجه هستید که در تبلیغات هیچ استقبالی از جانب کاربران اینترنتی را شاهد نخواهید بود .

انتهای مطلب .

رضاگراف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *