تلگرام طراحی بنر
تلفن طراحی بنر
logo-samandehi
روی تبلیغات آنلاین حساب کنید ! | سرعت بیشتر فروش در تبلیغات مجازی 
تبلیغات بنری ممنوع
چه مواردی در تبلیغات بنری ممنوع است !
آذر ۲۰, ۱۳۹۶
تبلیغات محتوایی چیست ؟
آذر ۲۲, ۱۳۹۶
نمایش همه

روی تبلیغات آنلاین حساب کنید !

روی تبلیغات آنلاین حساب کنید !

روی تبلیغات آنلاین حساب کنید !

تبلیغات آنلاین از آن روزی بر سرزبان ها افتاد که برخی کسب و کارهای کوچک از این طریق به سود های بسیاری دست یافتند . تبلیغات اینترنتی ( آنلاین ) در نوع های مختلفی نمایش داده می شود که یکی از اصلی ترین فرم های نمایشی آن بر حسب طراحی بنر می باشد .

در مقاله ای که چندی پیش در ارتباط با انواع تبلیغات در ایران در اختیار شما قرار دادیم به نوع های مختلف آگهی پرداختیم . که در آن اگهی های مجازی نقش مهم را ایفا می کردند .

این روز ها کمتر کسی را پیدا میکنیم که با این گونه تبلیغات آشنایی نداشته باشد . روند رو به رشد تبلیغات اینترنتی به حدی بوده است که سیر عظیمی از شرکت ها و دفاتر و حتی کسب و کار های کوچک و بزرگ را هم به سمت خود کشانده است . این مقدار استقبال بی دلیل نبوده و با توجه به ویژگی هایی که آگهی های اینترنتی دارند طبیعی ست که هر شرکتی که تمایل به افزایش میزان فروش و معرفی هر چه بهتر خدمات داشته باشند را به سمت خود هدایت کند .

بنر بین پست

روی تبلیغات آنلاین حساب کنید ! 

طبیعی است که هر پلتفرم نمایشی ، دارای مزایا و معایبی است و هیچ یک از مطالبی که به عنوان یک ویژگی در ارتباط تبلیغات اینترنتی ذکر میکنیم دلیلی بر صد در صد بودن آن نیست و همیشه جنبه ی منفی هم وجود دارد.

اگهی های مجازی در فرم و مدل های مختلفی صورت میگیرد که از رایج ترین آن ها تبلیغات بنری ، تبلیغات html  ، تبلیغات ویدیویی ، تبلیغاتی محتوایی و … می باشد .

از دلایل مهم و ویژگی آگهی های انلاین به عدم محدودیت در موضوع آگهی اشاره داشته باشیم که این مساله بر خلاف تبلیغ های چاپی و کاغذی می باشد . در نوع چاپی شما نمی توانید برخی از موضوعات را به چاپ برسانید ، اما این مورد در سیستم آنلاین با کمی اختلاف انجام می شود و جدا از آن میزان اثر بخشی بیشتری دارد . اگر به گذشت برگردیم هیچگاه به این مساله پی نمی بردیم و یا حتی فکر نمیکردیم که شاهد رشد چشم گیر ورود کسب و کار ها به دنیای مجازی باشیم .

چند برابر سرعت بیشتر در تبلیغات مجازی 

میدانید سرعت نشر اطلاعات در فضای مجازی به ثانیه ها رسیده است و این سرعت در نشر چاپی به چند ساعت کاهش پیدا کرده است . از جهت دیگر سال های سال است که آگهی ها در نسخه چاپی به چند آیتم و فرم قدیمی خلاصه میشود ، البته پیشرفت های چشم گیری صنعت چاپ بوده است که نمی توان از آن ها غافل شد ، اما نکته مثبت پلتفرم های مجازی سرعت و بررسی دقیق تر تبلیغات می باشد . بطوری که شما می توانید بودجه را تعیین و بادقت از روند نمایش اگهی خود اگاه باشید .

بودجه ، نظرخواهی ، هوشمند و قابل ویرایش بودن سیستم های آنلاین به شما کمک می کند بطور مثال در صورتی که از نمایش نوع بنر ی بهره مند هستید آن را بررسی و در صورت نارضایتی تغییر دهید ، با توجه به بودجه ی دلخواه کمپین راه اندازی و بر اساس سرویس های هوشمند بازخورد آگهی خود را زیر نظر داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا تنوع در نوع و جایگاه آگهی با بودجه های محدود یکی دیگر از نکات مثبت تبلیغ های آنلاین می باشد .

نتیجه گیری :

وقتی با این سرعت بسیار میتوان نمایش های مختلفی را در سطح اینترنت تجربه کرد ، قائدتا افراد زیادی جذب این سیستم های نمایشی می شود و کافی است در جای دقیق ، به صورت هدفمند و با ایده ی نو به تبلیغ خود بپردازیم و در نهایت نتیجه ی قابل قبولی را کسب کنیم و به ویژه مراقب افراد سودجو تبلیغ شما را نمایش می دهند باشید  .  راه حل دوری از این مساله ، انتخاب هوشمندانه و بررسی دقیق وب سایت و شرکت های تبلیغاتی می باشد .

انتهای مطلب .

رضاگراف

1 دیدگاه

  1. به سایت ما هم سر بزنید
    مطالبتون عالی بود
    خرید کسپرسکی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *